Cum sa lucrati cu mai multi utilizatori intr-un document de date Excel 2016?

Configurare noua (How To)

Situatie

Multi oameni si companii folosesc foi de date Microsoft Excel pentru a stoca date. De foarte multe ori mai multi colegi lucreaza in acelesi document, iar cea mai intalnita situatie este atunci cand doar un singur utilizator are permisiunile de scriere pe documentul specific.

Solutie

In versiunile mai vechi de Excel, era posibil sa partajati un registru de lucru, astfel incat mai multi utilizatori sau procese sa poata accesa datele. Dar, din Excel 2016, Microsoft nu a mai acceptat această optiune de partajare. Functia de registru de lucru partajat nu mai este disponibila in fila “Review”.

In Excel, faceti clic pe File, Options, Customize Ribbon. In “Choose commands” din caseta combinata, selectați “All comands”. Apoi, din lista de comenzi, gasiti si selectati optiunea “Share Workbook (Legacy)”. In partea dreapta, faceti clic pe fila “Review” si faceți clic pe butonul “New Group”. Apoi faceti clic pe butonul “Rename” si denumiti-l de ex. “Shared workbook”

  • Faceti click pe OK, pentru a inchide fereastra. Un nou buton este adaugat.

  • Faceti clic pe butonul “Share Workbook (Legacy)”
  • In noua fereastra bifati casuta “Use the old shared workbooks feature instead of the new co-authoring experience”, apoi click OK.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(5 din 17 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?