Situatie
După ce instalați Windows 10 Version 2004 Build 19041,173 și actualizări asociate, veți găsi că Outlook și alte aplicații nu-și mai amintesc parola.
Simptome
Această problemă apare atunci când unele activități programator de activități Windows 10 sunt configurate într-un anumit fel. Până când este disponibilă o remediere, soluția este să dezactivați aceste activități utilizând programatorul de activități.
Solutie
Pasi de urmat
Copiați și lipiți comanda de mai jos în Windows PowerShell și apăsați pe Enter.
Get-ScheduledTask | foreach {if (([XML] (export-ScheduledTask-TaskName $ _. TaskName-TaskPath $ _. TaskPath)). GetElementsByTagName (“LogonType”). ” #text ‘-EQ “S4U”) {$ _. TaskName}}
Dacă Vedeți toate activitățile listate din ieșirea PowerShell, notați-le.
Apoi, accesați programatorul de activități Windows și dezactivați toate activitățile pe care le-ați găsit din comanda de mai sus. Urmați acești pași:
3.1 În caseta de căutare Windows 10, tastați programatorul de activități(task scheduler) , apoi deschideți aplicația programator de activități.
3.2 Găsiți activitatea în fereastră (participarea clienților HP) sau altă activitate din ieșirea Windows PowerShell.
3.3 Faceți click cu butonul din dreapta pe activitate și alegeți Dezactivare.
3.4 După ce dezactivați activitatea, reporniți Windows.
Leave A Comment?