Eroare la activare remote mailbox in Exchange

Rezolvare problema (Fix IT)

Situatie

Intr-un mediu de Exchange hybrid se activeaza din powershell email remote routing pentru un user care a fost creat in AD si sincronizat in O365, dar dupa ce se da comanda primim eroarea:

ExchangeGuid is mandatory on UserMailbox. La verificare pe exchange user-ul in cauza nu apare la search, ca si cum nu exista.

Solutie

  • Ne intoarcem pe serverul de AD si cautam userul in OU. Odata gasit vom deschide Properties si apoi Attribute editor.
  • De aici vom cauta urmatorul atribut msExchHomeServerName si vom sterge tot continutul sau.

Dupa ce a fost sters ca si valoare acum avem <not set>, urmatorul pas este sa fortam o sincronizare cu O365. Dupa acest pas putem da din nou comanda Enable-RemoteMailbox si vom vedea apoi ca in exchange ca exista un mailbox cu locatia O365.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(36 din 58 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?