Situatie
Fraudele cu carduri de credit au loc în fiecare zi. Ar trebui să luați în mod constant măsuri pentru a vă proteja creditul, astfel încât să minimizați șansa de a deveni victima unei fraude. Dacă descoperiți ca a fost pierdut, furat sau datele de pe acesta folosite, este important să acționați rapid pentru a vă proteja informațiile cardului de credit și pentru a vă alerta emitentul cardului.
Solutie
Pasi de urmat
- Contactati telefonic emitentul cardului dvs. de credit pentru a bloca orice tranzactie si cardul.
- Dupa apel, ar fi indicat sa faceti si o solicitare in scris pentru a va asigura ca emitentul a luat la cunostinta cele reclamate.
- Schimbati codul PIN si informatiile de conectare in aplicatiile bancare (parole, intrebari de siguranta, etc.).
- Monitorizati tranzactiile cardului din aplicatia de internet banking sau din extrasul de cont.
- Daca apare vreo tranzactie necunoscuta contactati imediat banca si contestati tranzactia.
- Depuneti o plangere la Politie.
- Anulati toate platile recurente pe care le aveati cu acel card (facturi, rate, etc).
Leave A Comment?