Ce trebuie sa facem urgent daca exista indicii ca datele au fost compromise sau cardul pierdut/furat?

Configurare noua (How To)

Situatie

Fraudele cu carduri de credit au loc în fiecare zi. Ar trebui să luați în mod constant măsuri pentru a vă proteja creditul, astfel încât să minimizați șansa de a deveni victima unei fraude. Dacă descoperiți ca a fost pierdut, furat sau datele de pe acesta folosite, este important să acționați rapid pentru a vă proteja informațiile cardului de credit și pentru a vă alerta emitentul cardului.

Solutie

Pasi de urmat
  • Contactati telefonic emitentul cardului dvs. de credit pentru a bloca orice tranzactie si cardul.
  • Dupa apel, ar fi indicat sa faceti si o solicitare in scris pentru a va asigura ca emitentul a luat la cunostinta cele reclamate.
  • Schimbati codul PIN si informatiile de conectare in aplicatiile bancare (parole, intrebari de siguranta, etc.).
  • Monitorizati tranzactiile cardului din aplicatia de internet banking sau din extrasul de cont.
  • Daca apare vreo tranzactie necunoscuta contactati imediat banca si contestati tranzactia.
  • Depuneti o plangere la Politie.
  • Anulati toate platile recurente pe care le aveati cu acel card (facturi, rate, etc).

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(7 din 15 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?