Utilizarea unui model de date pentru a crea un raport PivotTable sau PivotChart

Configurare noua (How To)

Situatie

Un registru de lucru Excel poate conține un singur model de date, dar acel model poate conține mai multe tabele care pot fi utilizate în mod repetat în tot registrul de lucru. Puteți adăuga oricând mai multe tabele la un model de date existent.

Solutie

Pasi de urmat
  • În Power Pivot, accesați Gestionare.
  • Pe fila Pornire, selectați PivotTable.
  • Selectați locul unde doriți să fie plasat raportul PivotTable: o foaie de lucru nouă sau locația curentă.
  • Faceți click pe OK și Excel va adăuga un Raport PivotTable gol cu panoul Listă de câmpuri afișat în partea dreaptă.

Listă de câmpuri Power PivotTable

Adăugarea datelor existente, necorelate la un model de date

Să presupunem că ați importat sau ați copiat o mulțime de date pe care doriți să le utilizați într-un model, dar nu le-ați adăugat la modelul de date. Introducerea noilor date într-un model este mai simplă decât credeați. Începeți prin a selecta orice celulă din datele pe care doriți să le adăugați la model. Poate fi orice zonă de date, dar datele formatate ca tabel Excel sunt cele mai bune.

Utilizați una dintre aceste abordări pentru a adăuga datele dvs.:

  • Faceți click pe Power Pivot > Adăugare la model de date.
  • Faceți click pe Inserare > PivotTable, apoi bifați Adăugare date la Model de date din caseta de dialog Creare PivotTable.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(8 din 16 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?