How to create a distribution group

Configurare noua (How To)

Situatie

  1. Din tabloul de bord Office 365, faceți click pe pictograma lansatorului de aplicații, apoi faceți click pe Administrator

  2. 2.Din panoul de navigare din stânga, faceți click pe GRUPURI

  3. 3. Se deschide pagina GRUPURI

  4. 4. Pe pagina GRUPURI, faceți clic pe linkul Configurați liste de distribuție și alte grupuri Exchange în centrul de administrare Exchange

  5. 5. Centrul de administrare Exchange se deschide, pe pagina de grupuri, într-o altă fereastră

  6. 6. În centrul de administrare Exchange, faceți clic pe pictograma Nou, apoi selectați Grup de distribuție

  7. 7. Se deschide noua pagină de grup de distribuție

  8. 8. Completați intrările pe pagina nouă a grupului de distribuție, după cum urmează: – Nume afișat – Alias ​ – Adresă de e-mail – Membrii – Alegeți dacă este necesară aprobarea proprietarului pentru a vă alătura grupului

  9. 9. Faceți click pe Salvare.

Solutie

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(1 din 2 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?