Situatie
Folosesti un cont de Exchange si vrei sa setezi mesajul de Out of Office direct de pe serverul de Exchange, nu din OWA sau din Outlook.
Solutie
Pasi de urmat
In primul rand trebuie specificat ca aceasta solutie este valabila doar pe Windows Server 2008 sau pe Windows Server 2012. Ca sa accesati Exchange Management Shell trebuie sa dati click pe Start > All Programs > Microsoft Exchange Server 2010> Exchange Management Shell.
Pentru a seta Out of Office direct de pe server va trebui introdusa in consola de Exchange Management Shell urmatoarea comanda:
Set-MailboxAutoReplyConfiguration <alias> -AutoReplyState enabled -ExternalAudience all -InternalMessage <Message to internal senders> -ExternalMessage <Message to external senders>
Unde : – alias = Adresa de e-mail pentru care se seteaza Out of Office;
– Message to internal senders = Mesajul primit la trimiterea unui e-mail catre persoana la care s-a setat Out of Office pentru userii din interiorul domeniul (ex: “In perioada 01.01.2015 – 10.01.2015 sunt in concediu de odihna si am acces limitat la e-mail si telefon. In locul meu se ocupa dl. … si il puteti contacta la numarul de telefon … sau ii puteti trimite e-mail la …”);
– Message to external senders = Mesajul primit la trimiterea unui e-mail catre persoana la care s-a setat Out of Office pentru userii din afara domeniului (ex: “In perioada 01.01.2015 – 10.01.2015 sunt in concediu de odihna si am acces limitat la e-mail si telefon. In locul meu se ocupa dl. … si il puteti contacta la numarul de telefon … sau ii puteti trimite e-mail la …”).
Leave A Comment?