Cum sa configurezi Onedrive sa se sincronizeze cu anumite foldere in Windows 10

Configurare noua (How To)

Situatie

Onedrive va ofera 15GB spatiu in cloud gratis unde puteti sa salvati poze, muzica, documente si nu numai.Aceste fisiere le puteti sincroniza pe mai multe device-uri cum ar fi smart phone-uri, tablete sau Pc-uri.Cu toate acestea ,nu doriti sa va descarce toate fisierele pe un anumit device.Daca PC-ul dvs are spatiu de stocare limitat veti dori sa sincronizati doar anumite foldere din contul Onedrive.

Solutie

Pasi de urmat

Deschideti din bara de notificari Onedrive-ul apoi click drepta pe acesta si selectati “Setting” din meniul ce va aparepoza 31

In fereastra “Microsoft Onedrive” faceti click pe tab-ul “Choose folders

poza 32

in tab-ul “Choose folders” faceti click pe butonul “Choose folders”

33

In fereastra “Sync your OneDrive files to this PC ” puteti sa selectati folderele care doriti sa se sincronizeze cu device-ul dumneavoastra.

34

Dupa ce ati selectat folderele care doriti sa se sincronizeze pe device-ul dvs faceti click pe butonul ok

35

va veti intoarce la fereatra “Settings” unde va trebui sa faceti click pe butonul ok

36

Acum aveti doar folderele pe care doriti dumneavoastra sa le sincronizazti cu PC-ul.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(10 din 27 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?