Situatie
- Relatia cu furnizorii de Internet
- Relatia cu furnizorii de telefonie mobila
- Relatia cu furnizorii de aplicatii standardizate
- Relatia cu dezvoltatorii de aplicatii
*din perspectiva administratorului
Solutie
Pasi de urmat
Orice administrator intalneste situatiile in care intreruperea activitatii clientului se datoreaza unui tert furnizor, fie el de Internet, telefonie mobila, aplicatii standardizate si chiar unui dezvoltator de aplicatii.
Inainte de a contacta furnizorul se re-evalueaza problema si se elimina orice cauza ce poate fi eliminata prin interventia administratorului.
Ca o etapa preliminara pentru identificarea solutiei, se va consulta toata documentatia pusa la dispozitia clientului de catre furnizor, fie urmare a semnarii contractului, fie ulterior prin bibliotecile cu solutii pe care cei mai multi dintre acestia le pun la dispozitie.
Daca e necesara asistenta furnizorului, se va contacta centrul de suport al acestuia.
Daca comunicarea are loc telefonic si furnizorul impune acest lucru, pentru confirmarea identitatii clientului sunt necesare anumite informatii cheie, asa ca este necesara interventia clientului care va furniza informatiile cerute.
Administratorul preia comunicarea cu serviciul suport. Pentru o rezolvare cat mai rapida, se va furniza o descriere cat mai exacta a problemei semnalate precum si toti pasii intreprinsi in vederea rezolvarii acestuia de catre administrator. Totodata, se vor furniza orice informatii cerute de serviciul suport.
Daca se impune interventia furnizorului la sediul clientului, se impune prezenta administratorului la momentul interventiei.
Se va pastra legatura cu furnizorul pana la rezolvarea problemei.
Leave A Comment?