Situatie
Sa presupunem ca avem utilizatori care lucreaza in Sharepoint respectiv OneDrive, este permisa accesul la fisiere si din afara companiei dar nu dorim ca fisiere sa fie pe PC-uri care nu sunt inrolate in domeniu sau anumite domenii.
Solutie
Pentru a permite astfel sincronizarea doar pentru PC-uri inrolate in domenii specificate de noi, vom accesa portalul de administrare OneDrive accesand urmatorul link: https://admin.onedrive.com
Vom merge in meniu Sync iar aici vom bifa Allow syncing only on PCs joined to specific domains si vom trece pe cate o linie GUID-ul corespunzator fiecarui domeniu.
Pentru a afla GUID-ul vom rula in Powershell urmatoarele doua comenzi:
1. (Get-ADForest).Domains
pentru a vedea lista cu domeniile din AD
2. $domains = (Get-ADForest).Domains; foreach($d in $domains) {Get-ADDomain -Identity $d | Select ObjectGuid}
pentru a vedea GUID-urile pentru fiecare domeniu in ordinea in care au fost afisate domeniile in urma comenzii anterioare.
Leave A Comment?