Situatie
Cont email tip IMAP configurat in Outlook 2013 sterge folderul SENT.
Solutie
“Soluția” pentru mine a fost în “Calea directorului rădăcină“.
Asadar, cum ajungem acolo?
1. Deschideți Outlook 2013
2. Faceți click pe Fișier
3. Faceți click pe Setări cont
4. Faceți click pe e-mailul care nu funcționează corect
5. Faceți click pe Schimbare
6. Faceți click pe Mai multe setări … (colțul din dreapta jos)
7. Faceți click pe Avansat
8. Aproximativ la jumătatea pagini jos veți vedea o secțiune Foldere cu “Cale folderul rădăcină:” și o casuta goală lângă ea
9. Scrieți “Inbox” în caseta goală
10. Faceți click pe OK, acest lucru vă va duce înapoi la caseta Change Account
11. Faceți click pe Următorul>
12.Pagina cu butonul “Test Account Settings” se va deschide pentru a testa contul, testam contul, dupa finalizarea cu succes, speram!
13.Faceți click pe închideți
Pentru mine a functionat, sper că funcționeze pentru toți cei care va confruntati cu aceasta problema!
Leave A Comment?