Situatie
Enduser încearcă să actualizeze firmware-ul pe telefoanele IP Cisco înregistrate la un Cisco Unified Call Manager, dar obține o eroare de fișier care nu a fost găsit.
Solutie
Documentul atașat este documentul de pe site-ul Cisco privind procedura de actualizare a firmware-ului pe telefoanele IP înregistrate în Cisco Unified Call Manager. Enduser-ul a uitat să facă pasul 7, reporniți procesul serverului TFTP pe managerul de apeluri, astfel încât acesta să primească noul nume de fișier firmware. Odată ce procesul a fost repornit noul firmware încărcat pe telefoane atunci când resetul și eroarea fișierului nu a fost găsit a dispărut.
Acest document oferă procedura de actualizare individuală a firmware-ului Cisco IP Phone cu Cisco Unified Communications Manager 4.x / 5.x / 6.x.
Cerințe preliminare:
Cerințe: Asigurați-vă că aceste cerințe trebuie îndeplinite înainte de a încerca această configurație:
• Telefoanele IP Cisco sunt în prezent înregistrate la Cisco Unified Communications Manager.
Cisco recomandă cunoașterea acestor subiecte:
• Cisco Unified CallManager 4.x
• Cisco Unified Communications Manager 5.x / 6.x
• Telefonul IP Cisco Unified
Componente utilizate:
Informațiile din acest document se bazează pe aceste versiuni software și hardware, dar se aplică tuturor versiunilor Cisco Unified Communications Manager și încărcărilor telefonului IP Cisco:
• Cisco Unified Communications Manager 4.x
• Telefonul IP Cisco Unified Informațiile din acest document au fost create de dispozitive dintr-un anumit mediu de laborator. Toate dispozitivele utilizate în acest document au început cu o configurație șterse (implicită). Dacă rețeaua dvs. este live, asigurați-vă că înțelegeți impactul potențial al oricărei comenzi.
Produse asemanatoare:
Acest document poate fi folosit și cu aceste versiuni hardware și software:
• Cisco Unified CallManager 4.x
• Cisco Unified Communications Manager 5.x / 6.x
Convenţie:
Consultați Convențiile tehnice ale Cisco pentru mai multe informații despre convențiile documentelor.
Configurare:
În această secțiune, vi se prezintă procedura de actualizare a firmware-ului unui singur telefon IP Cisco.
Pași pentru a actualiza un singur firmware pentru telefonul IP:
Efectuați acești pași pentru a actualiza încărcarea telefonului pentru un singur telefon IP și alte telefoane pentru a utiliza încărcarea veche a telefonului vechi în mediul de rețea.
Această situație poate apărea atunci când firmware-ul nou trebuie verificat înainte de implementarea la întreaga rețea de telefonie IP sau la un singur telefon care necesită o caracteristică susținută de un anumit firmware.
1. Descărcați firmware-ul IP necesar de la telefonul Cisco IP Phone – descărcare de software (numai clienți înregistrați).
2. Înainte de a trece la actualizarea firmware-ului, mergeți la meniul “Device”. Alegeți “Setări dispozitiv”, “Setări prestabilite” și copiați numele încărcării telefonului care este utilizat în prezent pentru modelul particular de telefon Cisco IP care urmează să fie actualizat. Inserați acest nume de fișier într-un notepad, astfel încât același nume de fișier să poată fi utilizat pentru a reveni la numele implicit de încărcare a telefonului pe vechiul firmware pentru toate celelalte telefoane. Notă: Pentru a obține numele încărcării telefonului din CallManager 4.x, accesați “System”, “Device Defaults”, “Device Defaults Configuration” și copiați informațiile despre încărcare.
3. Rulați fișierul de patch-uri de actualizare a noii încărcări de telefon IP în Cisco Unified CallManager. Faceți acest lucru arsând fișierul patch pe un CD sau DVD sau prin partajarea acestuia prin FTP sau SFTP.
A. Accesați administrarea Cisco unified OS în meniul de navigare din partea dreaptă sus a paginii web. Conectați-vă cu acreditările de administrare a platformei.
b. Accesați “Upgrade software”, “Instalare / Upgrade”.
c. Alegeți opțiunile corespunzătoare pentru DVD / CD sau sursa de rețea și furnizați detalii despre locul în care poate trage fișierul pentru descărcare. După terminarea instalării, acest lucru schimbă automat numele încărcării telefonului în setările implicite ale dispozitivului pentru modelul de telefon respectiv.
4. Copiați aceste informații de încărcare noi din Device Defaults și lipiți-o în fișierul notepad.
5. Pentru a menține vechiul nume de încărcare pentru alte telefoane din rețea, înlocuiți vechile informații despre încărcătură din notepad, repetând procedura, Device> Device Settings> Defaults Device. Apoi, faceți clic pe “Actualizare”. Acest lucru ajută toate celelalte telefoane să mențină vechile informații despre încărcarea implicită a dispozitivului.
6. Mergeți la “Device menu”, “Phone” și alegeți telefonul IP pe care doriți să efectuați actualizarea. Inserați noile informații despre încărcare în câmpul Nume încărcare telefon și faceți clic pe Actualizare.
Notă: Aplicația CallManager 4.x urmărește, de asemenea, același pas pentru schimbarea numelui de încărcare.
7. În final, reporniți serviciul TFTP. Accesați “Cisco Unified Serviceability”, apoi mergeți la “Tools”, “Control Center-Feature Services” și reporniți serviciul TFTP.
Verificare:
Pentru a verifica dacă telefonul a copiat noua imagine firmware, utilizați una dintre aceste metode:
• Găsiți adresa IP a telefonului IP pe care este efectuată actualizarea. Utilizați adresa IP în browser pentru a obține informațiile despre dispozitiv ale telefonului IP. Verificați versiunea pentru a vedea dacă firmware-ul a fost modificat la unul nou.
• Accesați fizic telefonul IP și apăsați butonul Setări. Derulați în jos la Informații model și apăsați Selectați. Apoi, defilați în jos pentru a încărca fișierul și verificați dacă este același fișier de încărcare care este actualizat.
Leave A Comment?