Autentificarea nu reușește când utilizați un server IMAP în Outlook 2016

Configurare noua (How To)

Situatie

Când utilizați IMAP pentru a vă conecta la contul de poștă electronică în Microsoft Outlook 2016, autentificarea nu reușește.

Backup

Dacă este posibil, utilizați Outlook 2013 în loc de Outlook 2016 pentru a vă conecta la contul IMAP. Această problemă nu se produce în Outlook 2013.

Solutie

Pasi de urmat

Modificați parola, astfel încât nu mai conţine orice caractere Unicode.

Este posibil să configurați contul de poștă electronică pentru a utiliza POP3 în loc de IMAP, dacă serverul de poștă electronică acceptă conexiuni POP3. Următorii pași vor crea un profil Outlook nou care este configurat pentru a vă conecta utilizând POP3.

Notă! Protocolul POP3 descărcări e-mail la computerul local și elimină de pe server, întrucât IMAP lasă o copie a e-mail pe server. Pentru mai multe informații, consultați înțelegerea diferențele dintre POP3 și IMAP4.

  1. Ieșiți din Outlook.
  2. În panoul de Control, faceți clic pe sau faceți dublu clic pe corespondență. Pentru a găsi elementul de poștă electronică, deschideți panoul de Control, și apoi, în caseta de căutare din partea de sus a ferestrei, tastați Mail. În panoul de Control pentru Windows XP, tastaţi corespondenţă în caseta adresă.
  3. Faceți clic pe Afișare profiluri.
  4. Faceți clic pe Adăugare.
  5. Tastați un nume pentru profil și apoi faceți clic pe OK.
  6. Selectați configurare Manualsau tipurile suplimentare de servere, apoi faceți click pe Următorul.
  7. Selectați POP sau IMAPși apoi faceți clic pe Următorul.
  8. Introduceți adresa dvs. de nume și poșta electronică și apoi selectați POP3 pentru Tipul de cont.
  9. Introduceți server de primire corespondență și expediere corespondență (SMTP) server detalii, introduceți informațiile de conectare și apoi faceți clic pe UrmătorulNotă Accesați site-ul dvs. e-mail server gazdă sau contactaţi-le pentru a colecta detaliile server de primire și de expediere corespondență.
  10. Setările de cont vor fi testate pentru a verifica dacă sunt corecte:
    • Dacă încercările s-au terminat cu succes, faceți clic pe Închidere.
    • Dacă primiți o eroare în timpul încercărilor, faceți clic pe Închidere. Corectați informațiile în setările de cont și apoi Repetați pașii 9 și 10 până la setările de cont sunt corecte.
  11. Faceți clic pe Terminare.
  12. Mail, asigurați-vă că este selectată opțiunea se utilizează întotdeauna acest profil și apoi selectați numele nou de profil din listă.
  13. Faceți clic pe OK.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(9 din 14 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?