Soluții

Exchange send as permission si send on behalf permissions

Serverul Exchange gestionează două tipuri de mailboxes: user mailboxes și shared mailboxes. User mailboxes sunt conturi personale folosite de indivizi pentru a trimite și primi e-mailuri. Pe de altă parte, shared mailboxes reprezintă departamente, grupuri sau servicii și nu sunt asociate cu useri activi. Exemple de shared mailboxes includ cele utilizate de către departamente de vânzări, contabilitate, sau resurse umane. Shared mailboxes au contui de Active Directory dezactivate și nu necesită nici licente Exchange client access, nici licente Exchange Online.

Pentru a interacționa cu un shared mailbox, utilizatorii trebuie să primească permisiuni specifice. Aceste permisiuni permit utilizatorilor să:

  • Acceseze shared mailbox-ul și să lucreze cu conținutul său.
  • Impersonate shared mailbox-ul și să trimită e-mailuri ca și cum ar fi shared mailbox-ul în sine.
  • Să trimită e-mailuri în numele shared mailbox-ului, indicând că acționează în numele departamentului sau serviciului reprezentat de shared mailbox.

Solutie

Pasi de urmat

  1. Permisiunile pentru Shared Mailbox în Exchange 2019 Exchange Server oferă două metode pentru acordarea accesului la shared mailboxes:
  • Atribuirea directă a permisiunilor către user mailboxes: Această abordare utilizează automapping-ul, care identifică automat shared mailboxes la care utilizatorul are permisiunea de acces și le integrează în lista de resurse a Outlook-ului.
  • Acordarea permisiunilor către grupurile Active Directory și adăugarea utilizatorilor în acele grupuri: Această metodă simplifică administrarea, deoarece utilizatorii pot fi adăugați simplu în grupul relevant din Active Directory. Cu toate acestea, automapping-ul nu este disponibil în acest context.

Pentru a acorda unui utilizator sau grup permisiuni complete de acces la un shared mailbox, urmează acești pași:

  1. Deschide Exchange Admin Center.
  2. Navighează către Recipients > Shared.
  3. Selectează shared mailbox-ul căruia vrei să îi acorzi permisiuni.
  4. Apasă pe butonul Properties.
  5. În fila Mailbox Delegation, apasă pe butonul Add.
  6. În fereastra Add Users or Groups, selectează utilizatorul sau grupul căruia vrei să îi acorzi permisiuni.
  7. Bifează opțiunea Full Access.
  8. Dacă dorești să acorzi și permisiunea Send As utilizatorului sau grupului, bifează opțiunea Send As.
  9. Apasă pe OK.
[mai mult...]

Adăugați sau eliminați conturi de pe PC

Utilizarea de conturi diferite pe un PC partajat permite mai multor persoane să utilizeze același dispozitiv, oferindu-le tuturor propriile informații de conectare, plus acces la propriile fișiere, preferințe de browser și setări pentru desktop. În plus, dacă utilizați același PC pentru proiecte personale și de la locul de muncă sau de la școală, se recomandă să adăugați conturi diferite pe PC.

Adăugarea de persoane la un PC de domiciliu

Cea mai bună metodă de a adăuga o persoană la PC este să o conectați cu un cont Microsoft. Aflați mai multe despre conturile Microsoft în Conectarea cu un cont Microsoft.

  1. Selectați Start > Setări > Conturi > Familie & alți utilizatori.
  2. Sub Alți utilizatori > Adăugați alt utilizator, selectați Adăugare cont.
  3. Introduceți informațiile contului Microsoft al persoanei respective și urmați instrucțiunile.

Dacă trebuie să eliminați informațiile de conectare ale respectivei persoane de pe PC:

  1. Selectați Start > Setări > Conturi > Familie & alți utilizatori.
  2. Sub Alți utilizatori, selectați fereastra mobilă pentru contul pe care doriți să-l eliminați.
  3. Lângă Cont și date, selectați Eliminare. Rețineți că acest lucru nu va șterge contul Microsoft al persoanei, ci va elimina doar informațiile de conectare de pe PC.

Adăugarea de persoane la un PC de la locul de muncă sau de la școală

Cea mai bună abordare este ca toți cei care partajează un PC de la locul de muncă sau de la școală să aibă câte un cont Microsoft propriu. Aflați mai multe despre conturile Microsoft în Conectarea cu un cont Microsoft.

Pentru a adăuga o persoană cu un cont Microsoft existent:

  1. Selectați Start > Setări > Conturi > Alți utilizatori (în unele ediții Windows, aceasta poate fi etichetată ca Alte persoane sau Familie & alți utilizatori).
  2. Sub Utilizatori de la locul de muncă sau de la școală > Adăugați un cont de la locul de muncă sau de la școală, selectați Adăugare cont.
  3. Introduceți contul de utilizator al acelei persoane, selectați tipul de cont, apoi selectați Adăugare.

Dacă trebuie să eliminați informațiile de conectare ale respectivei persoane de pe PC:

  1. Selectați Start > Setări > Conturi > Alți utilizatori.
  2. Selectați numele sau adresa de e-mail a persoanei, apoi selectați Eliminare.
  3. Citiți informarea și selectați Ștergeți contul și datele. Rețineți că acest lucru nu va șterge contul Microsoft al persoanei, ci va elimina informațiile de conectare și datele de cont de pe PC.

Adăugarea conturilor de la locul de muncă sau de la școală pe PC

Dacă utilizați același PC atât pentru lucru personal, cât și pentru școală sau pentru firmă, se recomandă să adăugați conturi diferite pe PC, pentru a simplifica accesarea fișierelor, aplicațiilor și informațiilor asociate cu fiecare cont. Atunci când accesați contul de la locul de muncă sau de la școală, veți fi conectat la domeniul organizației și veți avea acces la resursele sale.

Pentru a adăuga un alt cont pe PC:

  1. Selectați Start > Setări > Conturi > Accesați contul de la locul de muncă sau de la școală .
  2. Lângă Adăugați un cont de la locul de muncă sau de la școală, selectați Conectare.
  3. Introduceți informațiile de cont ale persoanei respective, selectați tipul de cont, apoi selectați Adăugare.

Dacă trebuie să eliminați un cont de pe PC:

  1. Selectați Start > Setări > Conturi > Accesați contul de la locul de muncă sau de la școală .
  2. Selectați contul pe care doriți să-l eliminați, apoi selectați Deconectare.
  3. Selectați Da pentru a confirma acțiunile. Rețineți că acest lucru nu va șterge contul în întregime, ci va elimina pur și simplu accesul de pe PC

    Notă: Dacă un cont este fie singurul cont de pe PC, fie contul principal de pe PC, acesta nu poate fi eliminat.

Adăugarea conturilor utilizate de aplicații

Pentru a vă conecta mai ușor și mai rapid la conturi, se recomandă să adăugați conturi pentru diverse aplicații.

Pentru a adăuga un cont utilizat de aplicații pe PC:

  1. Selectați Start > Setări > Conturi > Conturi de e-mail & .
  2. Pentru a adăuga un cont utilizat de e-mail. sau persoane de contact, selectați Adăugați un cont sub Conturi utilizate de e-mail, calendar și persoane de contact. Pentru alte aplicații, selectați Adăugați un cont Microsoft sau Adăugați un cont de la locul de muncă sau de la școală.
  3. Urmați solicitările pentru a adăuga contul.

Pentru a elimina un cont utilizat de aplicații de pe PC:

  1. Selectați Start > Setări > Conturi > Conturi de e-mail & .
  2. Selectați contul pe care doriți să-l eliminați, apoi selectați Eliminare.
  3. Selectați Da pentru a confirma acțiunile.

Adăugarea persoanelor la un grup de familie

Dacă ați adăugat conturile Microsoft ale familiei dvs. la PC, le puteți configura ca familie Microsoft. Este un serviciu gratuit care ajută familiile să rămână conectate și să mențină copiii în siguranță pe dispozitivele Windows 11 și Xbox One, precum și pe dispozitivele Android care rulează Microsoft Launcher.

[mai mult...]

How to fix error 0x8000400000000002 in Windows 10

Windows Blue Screen of Death (BSOD) is a known Windows error screen that appears now and then, randomly, when some system drivers get corrupted, incompatible apps get installed, drivers are outdated, etc. One such error is BSOD 0x8000400000000002. This error is related to the kernel 41 critical error on Windows 10. If you are facing such an error and your Windows computer is displaying 0x8000400000000002 on the blue screen, then this guide is for you.

[mai mult...]

How to disable Web results in Windows 11 search

Windows 11 has the new feature to show web results when you search using the start menu. You can see the related web searches in the search results. It is useful to see search results from the web, but sometimes it may annoy you with a plethora of web results. You may see more web results for the searched term rather than results for files or folders in your system. Thus, you may get distracted by these web results.

[mai mult...]