Soluții

Dezactivarea modului S în Windows 10 si 11

Windows 10 în S mode este proiectat pentru securitate și performanță, rulând exclusiv aplicații de la Microsoft Store. Dacă doriți să instalați o aplicație care nu este disponibilă în Microsoft Store, va trebui să ieșiți din S mode. Ieșirea din S mode este într-o singură direcție. Dacă faceți trecerea, nu veți putea reveni la Windows 10 în S mode. Nu există nicio taxă pentru a închide modul S.

  1. Pe PC-ul care Windows 10 în modul S, deschideți Setări > Actualizare & securitate > Activare.
  2. În secțiunea Comutați la Windows 10 Home sau Comutați la Windows 10 Pro selectați Accesați Store. (Dacă vedeți și o secțiune „Faceți upgrade ediției dvs. de Windows”, aveți grijă să nu faceți click pe linkul „Accesați Store” care apare).
  3. În pagina Ieșire din S mode (sau similar) care apare în Microsoft Store, selectați butonul Obținere. După ce vedeți un mesaj de confirmare pe pagină, veți putea să instalați aplicații din afara Microsoft Store.

Windows 11 în modul S este proiectat pentru securitate și performanță, ce rulează exclusiv aplicații din Microsoft Store. Dacă doriți să instalați o aplicație care nu este disponibilă în Microsoft Store, va trebui să ieșiți din S mode.

Windows 11 în modul S este disponibil numai în ediția Windows 11 pentru acasă.  Dacă aveți edițiile Pro, Enterprise sau Education de Windows 10 în modul S, Windows Update nu va oferi Windows 11, deoarece modul S nu este disponibil în aceste ediții de Windows 11.  Prin urmare, dacă aveți edițiile Pro, Enterprise sau Education de Windows 10 în modul S, va trebui să închideți modul S pentru a face upgrade la Windows 11.

Ieșirea din S mode este într-o singură direcție. Dacă comutați, nu veți putea să reveniți la modul Windows 10 sau Windows 11 în S mode. Nu există nicio taxă pentru a închide modul S.

  1. Pe PC-ul care Windows 11 în S mode, deschideți Setări > sistem > Activare.
  2. În secțiunea Comutarea la Windows 11 Pro, selectați Accesați Magazinul. (Dacă vedeți și o secțiune „Faceți upgrade ediției dvs. de Windows”, aveți grijă să nu faceți clic pe linkul „Accesați Store” care apare).
  3. În pagina Ieșire din S mode (sau similar) care apare în Microsoft Store, selectați butonul Obținere. După ce vedeți un mesaj de confirmare pe pagină, veți putea să instalați aplicații din afara Microsoft Store.

[mai mult...]

How to Connect AirPods to a Windows 11 PC

Although Apple’s AirPods are designed to work with other Apple products, you can also connect them to your Windows 11 PC. All you need to do is turn on Bluetooth on your PC and enable Pairing Mode on your AirPods. Before you can connect your AirPods to your Windows 11 PC, you’ll need to make sure Bluetooth is turned on, which you can do in the Settings app.

[mai mult...]

Cum crestem gradul de constientizare al angajatilor asupra masurilor de securitate?

Creșterea gradului de conștientizare a angajaților cu privire la măsurile de securitate este un pas important în a ajuta la protejarea datelor și sistemelor companiei dvs. de amenințările de securitate. Iată câțiva pași pe care îi puteți lua pentru a crește gradul de conștientizare a angajaților cu privire la măsurile de securitate:

Oferiți instruire regulată: Una dintre cele mai eficiente modalități de a crește gradul de conștientizare a angajaților cu privire la măsurile de securitate este de a oferi instruire regulată despre importanța securității și măsurile specifice care ar trebui luate pentru a proteja datele și sistemele companiei. Această instruire ar putea include subiecte precum gestionarea parolelor puternice, escrocherii de tip phishing și cele mai bune practici de gestionare a datelor.

Comunicați politicile și procedurile de securitate: comunicarea clară a politicilor și procedurilor de securitate ale companiei dumneavoastră către angajați vă poate ajuta să vă asigurați că aceștia sunt conștienți de măsurile care ar trebui luate pentru a proteja datele și sistemele companiei. Aceasta poate include sublinierea utilizării acceptabile a resurselor companiei, cum ar fi e-mailul și internetul, și consecințele încălcării acestor politici.

Folosiți mementouri vizuale: folosirea mementourilor vizuale, cum ar fi afișe sau semnalizare, poate ajuta la creșterea gradului de conștientizare a angajaților cu privire la măsurile de securitate, păstrând importanța securității în prim-plan. Aceste memento-uri pot include mesaje precum „Nu lăsa laptopul nesupravegheat” sau „Fii suspicios de e-mailurile neașteptate”.

Încurajarea raportării incidentelor de securitate: încurajarea angajaților să raporteze orice incidente de securitate sau preocupări pe care le pot avea poate ajuta la creșterea gradului de conștientizare cu privire la măsurile de securitate și la prevenirea incidentelor viitoare. Aceasta ar putea include stabilirea unui sistem de raportare confidențial sau furnizarea angajaților cu un proces clar de raportare a incidentelor.

[mai mult...]