Situatie
Cum poti seta aplicatia Microsoft Outlook sa afiseze alertele de primire a unui nou mesaj pe desktop?. Solutia default ar fi sa urmezi pasii: Din meniul File, accesezi Options, alegi din lista din stanga Mail si faci click pe Desktop Alert Settings pentru seta optiunile alertei desktop. Dar daca aceasta solutie nu functioneaza, mai ales daca ai setat un cont de tip imap? Urmand pasii urmatori te vei asigura ca vei primi alerte pentru noile mesaje.
Solutie
Pasul 1: Se acceseaza Rules – Manage rules & alerts din bara Microsoft Outlook.
Pasul 2: Click pe butonul New rule.
Pasul 3: Din fereastra “Select a template” se alege “Apply rule on message I receive” si dai click pe Next si pe butonul Yes din fereastra care apare.
Pasul 4: In fereastra “Select action(s)” se alege “display a Desktop Alert”, daca apare fereastra “The rule you are…” alegem Yes. Ne asiguram ca am selectat corect si continuam cu un click pe Next.
Pasul 5: Alegem un nume pentru regula, bifam “Turn on this rule” si facem click pe Finish.
Pasul 6: Neasiguram ca noua regula sa fie bifata si apasam pe Apply si apoi pe Ok. De acum orice mesaj primit va genera o alerta desktop.
Leave A Comment?