Afla cum poti seta primirea alertelor desktop pentru Outlook

Configurare noua (How To)

Situatie

Cum poti seta aplicatia Microsoft Outlook sa afiseze alertele de primire a unui nou mesaj pe desktop?. Solutia default ar fi sa urmezi pasii: Din meniul File, accesezi Options, alegi din lista din stanga Mail si faci click pe Desktop Alert Settings pentru seta optiunile alertei desktop. Dar daca aceasta solutie nu functioneaza, mai ales daca ai setat un cont de tip imap? Urmand pasii urmatori te vei asigura ca vei primi alerte pentru noile mesaje.

Solutie

Pasul 1: Se acceseaza Rules – Manage rules & alerts din bara Microsoft Outlook.

florinja1

Pasul 2: Click pe butonul New rule.

florinja2

Pasul 3: Din fereastra “Select a template” se alege “Apply rule on message I receive” si dai click pe Next si pe butonul Yes din fereastra care apare.

florinja3 florinja4

Pasul 4: In fereastra “Select action(s)” se alege “display a Desktop Alert”, daca apare fereastra “The rule you are…” alegem Yes. Ne asiguram ca am selectat corect si continuam cu un click pe Next.

florinja5

florinja6

Pasul 5: Alegem un nume pentru regula, bifam “Turn on this rule” si facem click pe Finish.

florinja7

Pasul 6: Neasiguram ca noua regula sa fie bifata si apasam pe Apply si apoi pe Ok. De acum orice mesaj primit va genera o alerta desktop.

florinja8

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(27 din 53 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?