Situatie
Dacă experimentați același lucru, ați încercat, de asemenea, să folosiți tastaturi externe și să vedeți dacă este vreo diferență? Ați verificat dacă tastele CTRL funcționează pe tastatura de pe ecran? Dacă încă nu ați făcut acest lucru, apăsați Windows Key + R și tastați osk și apăsați Enter. Apropo, când spuneți că ați încercat deja troubleshooting, va referiti la Hardware and Device Troubleshooter? Dacă nu, puteți urma pașii de mai jos:
Backup
Windows 10 are un instrument de depanare integrat pentru a verifica și remedia problemele cu hardware și dispozitive. V-aș sugera să rulați acest instrument de depanare pentru a verifica dacă problema este cu adaptorul Bluetooth. Efectuați acești pași:
Solutie
Pasi de urmat
Apasa pe Windows key + R, si scrie Control Panel.
Schimba optiunea view by din dreapta sus in Large icons.
Da click pe troubleshooting si apasa pe optiunea view all din panoul din stanga.
Acum apasa click pe Hardware and Devices iar apoi in noua fereastra apasa pe Next.
Dupa ce ati efectuat pasul 4 dati un Restart si verifica daca problema a disparut.
Leave A Comment?