Situatie
Solutie
Ce pot face dacă un atașament nu este disponibil în Messenger?
În primul rând, începeți cu aceste verificări preliminare:
- Asigurați-vă că aplicația Messenger este actualizată sau încercați de pe un alt dispozitiv sau de pe Facebook pe un browser.
- Verificați dacă aveți o conexiune stabilă și funcțională și dezactivați toate setările de salvare a datelor.
- Cereți expeditorului să retrimite fișierul din nou sau altul pentru a verifica dacă problema persistă.
1. Dezactivați reîmprospătarea aplicației în fundal
1.1 PC
- Apăsați Windowstasta și faceți clic pe Setări
- Faceți clic pe Aplicații din panoul din stânga, apoi selectați Aplicații și caracteristici
- Căutați aplicația Messenger , faceți clic pe cele trei elipse de lângă aplicație și selectați Opțiuni avansate
- Navigați la secțiunea Permisiuni pentru aplicații de fundal
- Sub Lăsați această aplicație să ruleze în fundal, alegeți opțiunea Niciodată.
Leave A Comment?