Situatie
Când porniți Outlook 2010, este posibil să primiți eroarea “Mailbox Full – Your mailbox is full, you may not be able to send or receive mail”. Aceasta poate fi o notificare falsă, deoarece apare într-o eroare în Outlook 2010 când se execută în modul Cached din Outlook.
Solutie
Pentru a vă asigura că e-mailul dvs. nu este plin, puteți urma unul dintre următorii pași:
- Rulați “Get-MailboxStatistics alias | fl StorageLimitStatus” pe serverul dvs. Exchange Shell Management
- Conectați-vă la OWA și plasați mouse-ul pe numele dvs. în colțul din stânga sus. Va apărea o fereastră care vă arată dimensiunea actuală a cutiei poștale și dimensiunea maximă a acesteia.
- Conectați-vă la server. În Configurația destinatarilor (Recipients Configuration), verificați dimensiunea e-mailului actual al utilizatorului și verificați cota limita (tab Mailbox settings –> Storage quotas)
După ce ați confirmat că e-mailul NU este plin (astfel încât notificarea completă a e-mailului este incorectă), trebuie să faceți următoarele:
- Deschideți Outlook, faceți clic pe fișier (in partea din stanga sus), faceți clic pe setări cont, faceți dublu clic pe numele contului dvs., apoi debifați opțiunea “Use Cached Exchange Mode” și finalizați expertul.
- Închideți Outlook. Ștergeți fișierul OST. Locația implicită pentru fisierul OST pe Windows 7 este: C:UsersuserAppDataLocalMicrosoftOutlook. Fie copiați și inserați calea în Windows Explorer, fie activați foldere ascunse (Hidden Folders) pentru a vizualiza folderul AppData.
- Deschideți din nou Outlook și activați din nou modul Exchange Cached (Cached Exchange Mode) – (așa cum ați procedat în pasul 1, dar verificați din nou)
Leave A Comment?