Situatie
Solutie
Pasi de urmat
În termeni de rețea, un pachet este o mică bucată dintr-un mesaj mai mare care a fost împărțit pentru o livrare eficientă. Pachetele sunt folosite deoarece rețelele de calculatoare sunt rețele de „comutare de pachete”. Aceasta înseamnă că pachetele pot călători și pot fi procesate independent unul de celălalt prin aceleași conexiuni în orice ordine, înainte de a fi reasamblate odată ce ajung la destinație.
Acest lucru se poate datora unor factori precum:
- Probleme cu hardware-ul de rețea.
- Interferențe în rețelele fără fir sau cu fir.
- Probleme software cu computere și alte dispozitive.
- Sarcini mari pe hardware-ul de rețea (cum ar fi routere, comutatoare sau repetoare fără fir).
Cum să testați pierderea pachetelor
Puteți testa pierderea de pachete printr-o rețea locală sau pe internet. Acest lucru vă poate ajuta să decideți dacă problema este sau nu de partea dvs. sau dacă trebuie să vă implicați furnizorul de internet sau telecomunicatii.
O modalitate ușoară de a testa pierderea de pachete este să utilizați comanda ping in CMD sau PowerShell. Pe Windows, puteți face acest lucru lansând PowerShell.
Mai întâi, descoperiți adresa routerului prin rularea comenzii ipconfig /all și căutând adresa IP afișată lângă intrarea „Default Gateway”. În cele mai multe cazuri, acesta va fi 192.168.0.1 sau 10.0.0.1.
Acum rulați “ping <address> -t” în PowerShell, unde <address> este adresa IP a routerului dvs. Comanda ping va rula pe termen nelimitat, trimițând de fiecare dată un singur pachet de date. Lăsați-l să ruleze puțin, apoi apăsați Ctrl+C pentru a anula comanda.
Orice pierdere de pachet experimentată va fi listată. În mod ideal, doriți să vedeți „0% loss” raportată pentru acest test. Aceasta înseamnă că prin conexiunea dintre computer și router nu se pierd pachete.
Leave A Comment?