Situatie
Dacă întâmpinați probleme de conectare la Wi-Fi, cum ar fi autentificarea Wi-Fi sau menținerea conexiunii, încercați soluțiile de mai jos.
Solutie
Pasul 1: verificați setările și reporniți
- Asigurați-vă că ați activat conexiunea Wi-Fi. Apoi, dezactivați-o și activați-o din nou pentru a vă reconecta. Aflați cum.
- Asigurați-vă că modul Avion este dezactivat. Apoi, activați-l și dezactivați-l din nou pentru a vă reconecta. Aflați cum.
- Apăsați butonul de pornire al dispozitivului timp de câteva secunde. Apoi, pe ecran, atingeți Reporniți. (Dacă nu vedeți „Reporniți”, țineți apăsat butonul de pornire timp de aproximativ 30 de secunde, până când repornește telefonul).
Pasul 2: identificați tipul problemei
- Dispozitiv
Încercați să vă conectați la rețeaua Wi-Fi cu un alt dispozitiv, cum ar fi un laptop sau telefonul unui prieten. Dacă alte dispozitive pot folosi rețeaua, cel mai probabil aveți o problemă cu dispozitivul. - Rețea
Verificați dacă dispozitivul se poate conecta la o altă rețea Wi-Fi, cum ar fi acasă la un prieten sau la o rețea publică. Dacă dispozitivul se poate conecta la o altă rețea, cel mai probabil aveți o problemă cu rețeaua. - Internet
Dacă dispozitivul se conectează la rețeaua Wi-Fi dar tot nu aveți acces la internet, cel mai probabil aveți o problemă cu conexiunea dvs. la internet.Pasul 3: remediați în funcție de tipul problemei
Pasul 3. Verificati parola de retea
- Deschideți aplicația Setări a dispozitivului.
- Atingeți Rețea și internet Wi-Fi numele rețelei.
- Atingeți Afișați parola.
- Stergeti si adaugati din nou reteaua
- Ștergeți o rețea Wi-Fi de pe dispozitiv
- Deschideți aplicația Setări a dispozitivului.
- Atingeți Rețea și internet Wi-Fi.
- Dacă este necesar, activați Wi-Fi.
- În listă, atingeți lung rețeaua salvată pe care doriți să o ștergeți.
- Atingeți Eliminați rețeaua
- Adăugați din nou rețeaua Wi-Fi
- Deschideți aplicația Setări a dispozitivului.
- Atingeți Rețea și internet Wi-Fi.
- La finalul listei, atingeți Adăugați o rețea.
- Dacă este necesar, introduceți numele rețelei (SSID) și alte detalii de securitate.
- Atingeți Salvați. Dacă este necesar, introduceți o parolă.
- Identifica aplicatiile problema
Problema ar putea fi cauzată de o aplicație pe care ați descărcat-o. Pentru a afla, reporniți dispozitivul în modul sigur.
- Activați modul sigur. Aflați cum.
- Încercați să vă reconectați la rețeaua Wi-Fi.
- Deschideți aplicația Setări a dispozitivului.
- Atingeți Rețea și internet Wi-Fi numele rețelei.
- Vedeți dacă funcționează conexiunea Wi-Fi în modul sigur.
- În cazul în care conexiunea Wi-Fi funcționează în modul sigur
Cel mai probabil o aplicație descărcată este cauza problemei.- Pentru a ieși din modul sigur, reporniți dispozitivul.
- Dezinstalați pe rând aplicațiile descărcate recent. Vedeți dacă funcționează conexiunea.
- După ce eliminați aplicația care cauza problema, reinstalați celelalte aplicații.
- În cazul în care conexiunea Wi-Fi nu funcționează în modul sigur
Probabil este o problemă la rețeaua Wi-Fi sau la conexiunea la internet.
- În cazul în care conexiunea Wi-Fi funcționează în modul sigur
Internet si retea
- Reporniti routerul si modemul
Dacă routerul și modemul vă aparțin, încercați să le opriți și să le porniți din nou.
- Scoateți din priză routerul și modemul timp de 15 secunde.
- Conectați cablurile de alimentare din nou la priză.
- Verificați dacă toate firele și cablurile sunt conectate la ambele capete.
- Așteptați câteva minute, până când luminițele modemului sau ale routerului funcționează corespunzător. (Consultați manualul dispozitivului sau site-ul de asistență al producătorului.)
Dacă luminițele nu funcționează corect, este posibil să aveți o problemă cu modemul, cu routerul sau cu conexiunea la internet. Contactați administratorul de rețea sau furnizorul de servicii de internet. De exemplu, poate exista o întrerupere a serviciului sau trebuie să reseteze conexiunea la internet.
- Conectati-va la o retea publica
Rețelele publice, precum cele de la cafenele sau aeroporturi, au deseori o pagină web pe care trebuie să o completați. Dacă nu completați acea pagină, conexiunea publică nu va funcționa. Pentru a accesa o rețea cu o astfel de pagină, conectați-vă sau acceptați condițiile. Dacă nu vedeți o astfel de pagină după ce vă conectați la o rețea publică:
- verificați dacă există o notificare care vă solicită să vă conectați;
- deschideți o pagină nouă într-o fereastră nouă.
Dacă acești pași nu funcționează, încercați să refaceți conexiunea la rețea:
- deschideți aplicația Setări a dispozitivului;
- atingeți Rețea și internet Wi-Fi;
- atingeți lung numele rețelei. Atingeți Eliminați rețeaua.
- dezactivați rețeaua Wi-Fiși apoi activați-o din nou;
- în listă, atingeți numele rețelei;
- veți primi o notificare pentru a vă conecta. Atingeți notificarea.
- pentru a vă conecta la rețea, acceptați condițiile.
- Restabiliti toate setarile din retea
- Deschideți aplicația Setări a dispozitivului.
- Atingeți Rețea și internet Mai multe Resetați conexiunea Wi-Fi, conexiunea mobilă și prin Bluetooth.
- În partea de jos, atingeți Restabiliți setările.
HotSpot WiFi
- Verificati daca este activat hotspot-ul
- Deschideți aplicația Setări a dispozitivului.
- Atingeți Rețea și internet Hotspot și tethering.
- Activați Hotspot Wi-Fi portabil.
- Dacă era deja activat, dezactivați-l și activați-l din nou.
- Dacă dispozitivul dvs. nu a mai avut până acum un hotspot, mai întâi atingeți Configurați un hotspot Wi-Fi.
Leave A Comment?