Chromecast nu poate fi configurat pe retele WiFi folosind Aruba APs

Configurare noua (How To)

Situatie

Pentru cei care tocmai si-au cumparat unul sau mai multe Chromecast-uri, in functie de configuratia retelelor WiFi, pot intampina probleme in a-l configura.

Procesul de configurare a Chromecast-ului este foarte simplu, in teorie, aplicatia Google Home instalata pe un smartphone ofera toti pasii necesari pentru setare. Insa, desi procesul este unul foarte simplu, pot aparea probleme ce nu pot fi identificate usor, probabil si din cauza faptului ca Google nu ofera coduri de eroare pentru depanare.

Pentru cei care incearca si nu reusesc sa configureze Chromecast-uri intr-un mediu Enterprise cu AP-uri Aruba, pot intampia o eroare la finalul configurarii Chromecast-ului: “Chromecast a fost configurat, insa nu poate fi gasit”. Acest lucru inseamna ca dispozitivul dvs a fost configurat, este conectat la WiFi, insa telefoanele sau PC-urile nu il pot identifica in retea pentru a putea face cast.

Solutie

Pasi de urmat

Este important sa aveti acces la consola de administrare a infrastructurii WiFi, pentru configurare. Primul pas este logarea pe aceasta consola. De asemenea, daca ati setat inainte Chromecast, dar nu poate fi gasit, este important sa-l resetati din nou la Factory Default.

Dupa logarea pe consola, in coltul din dreapta sus faceti click pe More > Services.

In fereastra ce va aparea selectati tab-ul AirGroup. Sub tab-ul AirGroup, bifati Enable DLNA.

Sub sectiunea AirGroup Settings, bifati urmatoarele:

  • googlecast
  • DIAL
  • DLNA Media

Apoi click pe OK.

Asteptati aproximativ 1 minut pana ce modificarea se propaga. Dupa acesti pasi, nu este necesar un restart al AP-urilor. Urmariti din nou pasii din aplicatia Google Home pentru setarea Chromecast-ului. Configurarea va decurge normal.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(3 din 14 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?