Situatie
Pentru echipamentele IT trebuie sa ne asiguram de o functionare a acestora cat mai aproape de 100% a timpului. In cazul echipamentelor de printare dorim sa avem posibilitatea de inlocuire a consumabilelor imediat ce acestea s-au terminat.
In acest sens este bine sa configuram echipamentul sa ne trimita notificari in momentul cand un anumit consumabil este pe cale sa se termine.
Avem 2 posibilitati sa primim aceste notificari:
- Pe ecranul dispozitivului (Alerte On-screen).
- Prin intermediul unor emailuri de notificare trimise automat de catre echipament.
In cele ce urmeza voi face o prezentare a acestor facilitati pentru multifunctionalul XEROX VERSALINK C7025.
Backup
Accesam pagina de administrare a echipamentului si accesam SUPPLIES->DETAILS (precum in poza de mai jos)
Solutie
Pasi de urmat
In acest moment putem sa ne alegem alertele dorite (alerta in legatura cu statusul tonerului, statusul unitatii cilindru sau a altor consumabile specifice imprimantei).
Vom salva cu ajutorul butonului OK. Din acest moment echipamentul ne va informa pe ecranul dispozitivului in legatura cu consumabilele alese de catre noi.
In acest moment vom configura adresele de email pe care sa primim notificarile (maxim 5 adrese). Tot aici putem sa configuram separat (fata de notificarile On-screen) ce notificari sa primim.
Salvam cu OK.
Leave A Comment?