Configurare notificari multifunctional XEROX 3215.

Configurare noua (How To)

Situatie

In cazul in care detinem un multifunctional XEROX WORKCENTRE 3215 si dorim sa configuram notificarile pe care le primim pe email in legatura cu anumite evenimente (cand se blocheaza o hartie in imprimanta, cand nivelul tonerului ajunge la o anumita valoare, cand tonerul s-a terminat si necesita schimbare, cand unitatea cilindru s-a terminat si necesita schimbare etc) vom urma pasii urmatori.

Solutie

Pasi de urmat

Primul pas este sa intram in pagina administrare si sa accesam Properties.

In urmatoarea fereastra ni se vor cere user/parola pentru acces. Username si parola default pentru acest model este admin/1111.

Vom bifa ENABLE la E-mail notification si vom apasa butonul ADD.

In urmataorae fereasra vom da o denumire acestei notificari si vom adauga adresa de mail unde dorim sa primim notificari. Putem adaga mai multe adrese de email unde sa primim notificari.

Vom bifa notificarile pe care dorim sa le primim. In cazul meu am ales sa primesc toate notificarile.

Se apasa butonul APPLY din colt dreapta sus.

Primim confirmarea modificarilor. In acest moment o sa primim pe email notificari de la acest echipament.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(11 din 27 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?