Situatie
Inbox-ul este plin si trebuie arhivate emailurile mai vechi
Backup
Nu necesita plan de backup
Solutie
Pasi de urmat
In primul camp se va scrie criteriul arhivei, in cazul nostru “ Arhiva Ianuarie 2015” iar in al doilea camp se va alege locatia unde se creaza arhiva noua (de ex: U:MAIL) si forma standard de denumire a acesteia (A_2015_1, reprezentand: A – Arhiva, 2015 – anul respectiv, 1 – prima arhiva creata in 2015), respectiv U:MAILA_2015_1
Atentie: Exemplul de mai sus este orientativ. Se poate denumi arhiva dupa dorinta si se poate salva in orice alta locatie.
Verificam in Archive, arhiva nou creata. Mutam emailurile dorite cu “Drag and Drop” in noua arhiva ( de ex: Arhiva Ianuarie 2015 )
Se pot arhiva si emailurile selectate astfel:
Se urmeaza meniul “Actions” – “Archive” – “Archive Selected Documents”
Tip solutie
PermanentImpact colateral
Nu are impact colateralPlan de restaurare in caz de nefunctionare
Nu este cazul
Leave A Comment?