Creare Grup de Distributie in Office 365

Configurare noua (How To)

Situatie

Cand este nevoie de trimiterea de mailuri catre  un anumit grup de utilizatori este nevoie de crearea unui grup de distribuire.

Solutie

Pasi de urmat

Se intra pe “office365.com” ,se apasa tabul “ADMIN” si apoi “office 365

Capture21

Se apasa pe tabul “Grupuri” din “Centrul de administrare 365” si apoi pe “Configurati liste de distribuire si alte grupuri 

Capture22

Se apasa pe “Adauga grup nou  ” si “Grup de distribuire

Capture23

In pagina deschisa se vor complete urmatoarele campuri:

  • Nume Grup   
  • Adresa de email – Se introduce adresa de email a grupului. Email`urile trimise catre aceasta adresa vor fi redirectionate catre toti membrii grupului.
  • Descriere – Folositi acest camp pentru a descrie grupul astfel incat sa se stie scopul lui.

Capture24

La“Adaugare membrii” , click pe “Adauga membru   “pentru a adauga persoanele ce vor primi mail`uri trimise catre adresa de grup.  Se pot adauga utilizatori interni cat si externi (utiliztorii externi trebuie sa fie introdusi in lista de adrese a organizatiei).

Se apasa “Salvati

 

Capture25

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(55 din 101 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?