Creeaza reguli si foldere pentru a eficientiza organizarea e-mailurilor in Outlook 2013

Configurare noua (How To)

Situatie

Creaza reguli si foldere pentru a eficientiza organizarea e-mailurilor in Outlook 2013

Solutie

Pasi de urmat

Selectam email-ul primit de la o anumita persoana si apoi mergem pe Rules la Create Rule.

1

Se deschise fereastra de mai jos unde selectam ca email-urile primite de la persoana respectiva sa ajunga in folder-ul Askit.

2

Pentru a crea un folder-ul Askit mergem pe Select Folder (vezi poza din Pasul 2) si apoi click pe New pentru a crea folder-ul, il denumim in campul Name si apoi il salvam prin Ok.

3    

4

 

 

Selectam folder-ul unde vrem sa ajunga email-urile si apoi Ok pe fereastra de mai jos si cea initiala din Pasul 2 iar regula va fi creata.

5

Tip solutie

Permanent

Impact colateral

Tipul de regula prezentat este unul simplist iar pentru filtrarea unor mesaje cu o complexitate mai ridicata mergem pe Advanced Options (vezi poza Pasul 2)

Voteaza

(18 din 51 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?