Cum adăugăm un echipament manual în Optimumdesk

Configurare noua (How To)

Situatie

Pentru că foarte mulți dintre noi ne-am confruntat cu problema să nu putem adaugă automat în Optimumdesk un echipament sau echipamentul este destul de vechi și nu putem instala OptimumDesk din motive de resurse.

Echipamentul trebuie adăugat manual prin următoarea metodă:

Solutie

Pasi de urmat

Din INVENTOREE facem click pe Agentless unde avem

1

Se va face click pe butonul ADD DEVICE unde alegem ce tip de echipament este, în cazul nostru un Router

2

Se vor completa campurile :

Device type : tipul de device în cazul nostru Routers

Nume: Nume echipament

User: Utilizatorul

Office: Locația echipamentului

Group: Grupul din care face parte departamentul

Brand: Brand-ul echipamentului

Model: Modelul echipamentului

Serial: serialul echipamentului pentru identificare

Classified info: Detalii Clasificate

3

Verificăm în INVENTOREE ceea ce am adăugat

4

În cazul în care un brand sau un tip de echipament nu se regăsește în listă, putem adăuga noi prin accesare din dreapta paginii SETTINGS > INVENTOREE

5

Device Types ( putem adăuga tipurile de echipamente )

6

Brands ( putem adăuga branduri noi )

7

Type from builder (Pentru a realiza un Device Type Customizat )

8

Pentru a realiza un Device Type Customizat folosim Type From Builder

În imaginea de mai jos se vede cum am adăugat doua campurile în plus la echipamentele HDD ( Viteza și Capacitate )

9

Atenție, se va trage cu drag&drop în partea dreapta ( adica din Elements în Your Form ) după care se va edita fiecare camp cu ajutorul butonului Edit aflat sub fiecare buton creat.

10

Tip solutie

Permanent
Etichetare:

Voteaza

(11 din 53 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?