Situatie
Dacă nu mai folosiți o imprimantă și doriți să o eliminați sau doriți să dezinstalați și să reinstalați o imprimantă pentru a remedia problemele acesteia, atât Windows 11, cât și Windows 10, dezinstalarea imprimantelor este foarte ușora.
Solutie
Dezinstalați imprimanta utilizând aplicația Setări
- Dacă sunteți pe un computer cu Windows 11, accesați Setări > Bluetooth și dispozitive > Imprimante și scanere. Pe Windows 10, navigați la Setări > Dispozitive > Imprimante și scanere.
- Găsiți și selectați imprimanta de eliminat. Pe Windows 11, alegeți „Eliminați”. Pe Windows 10, selectați „Eliminați dispozitivul” și faceți clic pe „Da”. Windows a eliminat imprimanta selectată.
- Dezinstalați o imprimantă utilizând Manager dispozitive
Pentru a elimina o imprimantă cu Device Manager, deschideți mai întâi Device Manager făcând clic dreapta pe pictograma Start Menu și selectând „Device Manager”. - Selectați „Vizualizare” în bara de meniu, apoi activați „Afișare dispozitive ascunse” pentru a vă asigura că imprimanta dvs. apare chiar dacă este ascunsă.
- În aceeași fereastră, extindeți „Imprimante” și găsiți imprimanta dvs. Dacă nu vă găsiți imprimanta, extindeți „Cozi de imprimare” și căutați-o acolo. După ce l-ați localizat, faceți clic dreapta pe numele imprimantei și selectați „Dezinstalare dispozitiv”.
- În fereastra „Dezinstalare dispozitiv”, activați opțiunea „Încercare de a elimina driverul pentru acest dispozitiv” (Windows 11) sau „Ștergeți software-ul driverului pentru acest dispozitiv” (Windows 10). Apoi, faceți clic pe „Dezinstalare”.
- Așteptați până când Device Manager dezinstalează imprimanta selectată. Apoi, aduceți modificările în vigoare repornind computerul cu Windows 11 sau Windows 10.
Leave A Comment?