Cum poti instala pe mai multe calculatoare o imprimanta care se poate conecta doar pe USB

Configurare noua (How To)

Situatie

Avem o imprimanta conectata pe USB la un calculator si vrem sa printam de la un alt PC aflat in aceeasi retea.

Sistemul de operare este Windows 7, iar PC-urile sunt intr-un workgroup.

Solutie

Pasi de urmat

Dupa ce am instalat imprimanta si am testat-o mergem in Control Panel -> Device and Printers

Control Panel

Dam click dreapta pe imprimanta si alegem Printers Properties.

Printer properties

Aici alegem tabul Sharing ,bifam Share this Printer si dam Apply.

Share

Implicit, Pc-urile au politica de partajare cu parola. Pentru a nu ne cere parola cand vrem sa ne conectam la aceasta imprimanta, trebuie sa accesam Network and Sharing Center din Control Panel. Selectam Change Advance Sharing Center

Network Sharing

Aici bifam “Turn Off password protected sharing”

Network Sharing Properties

 

 

Acum, pentru a accesa imprimanta trebuie sa dam clck pe butonul Start -Run si sa scriem : nume Pc.

Nume Pc

Se va deschide o fereastra cu imprimanta shareuita si va trebui sa dam click dreapta pe ea si sa alegem “Connect”

7

Imprimanta va aparea apoi in lista de imprimante din PC.

Atentie!!!

Daca PC-ul pe care este instalata imprimanta pe usb este inchis sau nu are conectivitate, nu o sa putem printa pe celalat PC unde am instalat-o ulterior.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(91 din 166 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?