Situatie
Mod de creare a copiei de rezervă
Puteți crea o copie de rezervă a datelor pe un computer printr-un cablu USB sau o conexiune Wi-Fi. Veți putea apoi să accesați și să gestionați datele din telefon de pe computer.
Tipuri de date acceptate:
Galerie, Agendă, Mesagerie, Înregistrare sunet, date ale aplicațiilor, Note, Wi-Fi, Manager telefon, Îngrijire inteligentă, Ceas, Meteo, ecranul de pornire Blocat și multe altele.
Rezultatele efective ale copierii de rezervă pot diferi.
Măsuri de precauție:
Caracteristicile de securitate au fost îmbunătățite începând cu versiunea HiSuite 10.0.0.510. La conectarea telefonului la un computer, va trebui să introduceți codul de verificare pentru a asigura securitatea.
Solutie
Pasi de urmat
Crearea de copii de rezervă ale datelor utilizând HiSuite
Produse aplicabile: Tablet, Smartphone
Prezentarea HiSuite
Puteți utiliza funcția pentru copii de rezervă din HiSuite pentru a realiza periodic copii de rezervă ale datelor, cum ar fi contacte, mesaje, imagini și fișiere de mari dimensiuni, pe computer, astfel încât să puteți restabili datele chiar și dacă pierdeți telefonul sau aceste este inutilizabil din cauza deteriorării accidentale.
Pregătiri
- Când faceți o copie de rezervă a datelor de pe un telefon pe un computer utilizând HiSuite, va fi apelată aplicația Copie de rezervă de pe telefon. În timpul efectuării copiei de rezervă, pe telefon vor fi generate fișiere temporare, ce vor fi șterse automat după terminarea operației. Prin urmare, asigurați-vă că memoria rămasă a telefonului este mai mare decât dimensiunea datelor care urmează să fie copiate. În caz contrar, telefonul poate afișa un mesaj care indică faptul că memoria este insuficientă.
- Vi se recomandă să utilizați cablul de date original, pentru o conexiune stabilă. În cazul în care cablul de date nu este conectat bine la telefon sau la computer, copierea de rezervă poate eșua.
- Descărcați HiSuite pe computer consultând Descărcarea și instalarea HiSuite.
- Utilizați un cablu de date pentru a conecta telefonul la computer consultând secțiunea Conectarea telefonului mobil la HiSuite de pe un computer.
La utilizarea unui computer pe care rulează Windows
- Deschideți aplicația HiSuite și faceți clic pe Copie de rezervă date.
- Selectați datele pentru care doriți să efectuați copie de rezervă. Dacă doriți să criptați datele din copia de rezervă, selectați Criptare cu parolă și faceți clic pe Copie de rezervă date.După cum se arată în figura precedentă, calea Copie de rezervă… este calea pentru stocarea datelor din copia de rezervă. Se recomandă să utilizați valoarea implicită.
- Dacă selectați Criptare cu parolă, va fi afișată o casetă de dialog solicitându-vă să setați parola. În acest caz, setați o parolă, confirmați parola și setați un indiciu pentru parolă. Apoi faceți clic pe OK pentru a începe procesul de creare a copiei de rezervă. Dacă alegeți să nu selectați Criptare cu parolă, omiteți acest pas.
- Dacă uitați parola, indiciul pentru parolă vă poate ajuta să vă amintiți parola. Nu veți putea să resetați parola cu indiciul pentru parolă. Prin urmare, vă rugăm să rețineți parola. Datele din copia de rezervă nu pot fi restabilite pe telefon fără parola corectă.
- O copie de rezervă cu parolă este obligatorie în cazul versiunii HiSuite 9.1.0.307 și a celor ulterioare.
- După ce copia de rezervă este finalizată, va fi afișat mesajul Finalizat. Faceți click pe Efectuat.
La utilizarea unui computer pe care rulează macOS
- Deschideți HiSuite și faceți clic pe Copie de rezervă/RESTABILIRE în arborele de navigare din partea stângă a ecranului.
- Selectați datele pentru care doriți să efectuați copie de rezervă. Dacă doriți să criptați datele din copia de rezervă, selectați Criptare cu parolă, apoi faceți click pe Copie de rezervă.După cum se arată, calea Copie de rezervă… este calea pentru stocarea datelor din copia de rezervă. Se recomandă să utilizați valoarea implicită.
- Dacă selectați Criptare cu parolă, va fi afișată o casetă de dialog solicitându-vă să setați parola. În acest caz, setați o parolă, confirmați parola și setați un indiciu pentru parolă. Apoi faceți clic pe OK pentru a începe procesul de creare a copiei de rezervă. Dacă alegeți să nu selectați Criptare cu parolă, omiteți acest pas.Dacă uitați parola, indiciul pentru parolă vă poate ajuta să vă amintiți parola. Nu veți putea să resetați parola cu indiciul pentru parolă. Prin urmare, vă rugăm să rețineți parola. Datele din copia de rezervă nu pot fi restabilite pe telefon fără parola corectă.
- După ce copia de rezervă este finalizată, va fi afișat mesajul Finalizat. Faceți clic pe Efectuat.
Vizualizarea datelor din copia de rezervă
Atunci când utilizați un computer cu Windows:
- După conectarea telefonului la HiSuite, mergeți la Meniu > Setări în colțul din dreapta sus.
- Faceți clic pe Copie de rezervăSetări și apoi faceți clic pe pictograma folder de lângă directorul cu copii de rezervă pentru a deschide directorul.
- Puteți vizualiza înregistrările copiilor de rezervă în dosarul cu copii de rezervă.
Atunci când utilizați un computer cu macOS:
- Deschideți HiSuite și faceți clic pe Copie de rezervă/RESTABILIRE în arborele de navigare din partea stângă a ecranului.
- Faceți clic pe săgeata de lângă calea Copie de rezervă… pentru a vedea înregistrarea copiei de rezervă.
Întrebări frecvente despre efectuarea copiilor de rezervă cu HiSuite
Pot să deschid/accesez direct datele conținute de o copie de rezervă (cum ar fi fotografiile) pe computer? Fotografiile care sunt conținute de o copie de rezervă de pe computer pot fi deschise în mod direct. Există un folder pentru fotografii în înregistrările copiilor de rezervă, de unde puteți deschide fotografiile. Alte tipuri de date sunt copiate sub forma unor pachete de date și nu pot fi deschise în mod direct.
Leave A Comment?