Cum sa adaugi butoane custom in Office 365 care sa apara in sectiunea My Apps pentru a accesa mai rapid diferite resurse.

Configurare noua (How To)

Situatie

Fiecare utilizator din Office 365 are acces la anumite aplicatii (in functie de licentele atribuite) care apar in sectiunea My Apps.

Avem posibilitatea de a adauga butoane customizate pentru o accesare mai rapida a resurselor esentiale din cadrul companiei.

Solutie

Daca dorim astfel sa facilitam accesul spre exemplu catre un site extern sau, o lista comuna pentru toti utilizatorii din Sharepoint, un calendar etc. putem face asta adaugand scurtaturi personalizate in sectiunea My Apps.

Pentru a face acest lucru, vom merge in panoul de administrare Office 365, in Settings > Organization profile

aici vom alege Edit in dreput la Add custom tiles for your oganization

vom da click ulterior pe Add custom tile

unde vom completa campurile cu numele de afisat pentru buton, URL exact catre resursa, o descriere care va fi afisata ‘On mouse over’ si link-ul catre imaginea care sa reprezinte butonul nostru.

 

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(6 din 20 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?