Cum să creați un panou de navigare personalizat în Outlook

Configurare noua (How To)

Situatie

outlook logo

Panoul de navigare Outlook vă permite să navigați la diferite foldere, căsuțe poștale și grupuri. Cu toate acestea, include folderele pe care nu le puteți accesa niciodată, dar pe care nu le puteți ascunde. Iată cum puteți crea un panou de navigare personalizat care arată exact ceea ce aveți nevoie.

Dacă utilizați doar  Inbox, Elemente trimise, Elemente șterse și Arhivare, acest ghid probabil nu este pentru dvs. Nu trebuie decât să adăugați acele dosare la Favoritele dvs. (pe care le puteți afla cum să faceți în ghidul nostru din panoul de navigare) și asta este tot. Dar dacă aveți o mulțime de foldere, acces la diverse căsuțe poștale partajate sau sunteți membru al mai multor grupuri Office 365, este posibil să găsiți panoul de navigare un pic copleșitor și neplăcut. Adăugarea tuturor folderelor pe care doriți să le favorizeze nu va fi redusă, deoarece există prea multe pentru a fi organizate.

Solutie

În schimb, puteți crea propriul panou de navigație personalizat care conține doar ceea ce doriți și nimic altceva. Pentru a face acest lucru, faceți clic pe pictograma „Comenzi rapide” din partea de jos a panoului de navigare.


Aceasta va deschide panoul Comenzi rapide.

Pentru a adăuga o comandă rapidă în panou, faceți clic dreapta pe titlul „Comenzi rapide” (faceți clic dreapta pe oriunde altundeva si panoul nu va face nimic) și selectați „Comutare rapidă”.

Se va deschide panoul „Adăugați în panoul dosarului”, care arată toate căsuțele poștale disponibile. Selectați un dosar pe care doriți să îl adăugați în panoul Comenzi rapide și apoi faceți clic pe „OK” (sau faceți dublu clic pe folder).

Aceasta va adăuga folderul în panoul Comenzile rapide. Puteți adăuga cât mai multe foldere din orice căsuțe poștale la care ați accesat după cum doriți.

Aceasta nu este la fel de corectă, așa că vom adăuga un nou grup de comenzi rapide și vom muta unele dintre foldere. Mai întâi, faceți clic dreapta pe antetul „Comenzi rapide” și apoi selectați „Grup de comenzi noi”.

Aceasta creează o nouă casetă de text pe care o puteți redenumi la orice doriți.

Dați grupului dvs. un nume – am terminat cu „Work” – și apoi apăsați Enter. Acum puteți să faceți clic dreapta pe noul nume de grup și să adăugați comenzi rapide noi, sau să glisați și să eliberați comenzi rapide pe care le-ați adăugat deja. Am târât și am aruncat 3 dintre comenzile rapide pe care le-am adăugat mai devreme.


Puteți, de asemenea, faceți clic dreapta pe o comandă rapidă și puteți utiliza opțiunile „Mutare sus” și „Mutare jos”.

Este posibil să fi observat că nu puteți adăuga comenzi rapide la grupurile Office 365 din panoul „Adăugați la panoul de dosar”. Cu toate acestea, puteți adăuga comenzi rapide la folderele Windows. Deschideți Windows Explorer, găsiți folderul dorit, apoi trageți-l în antetul „Comenzile rapide” (sau într-un antet de grup pe care l-ați creat).

O fereastră de instrumente „Link” va apărea atunci când treceți peste antetul grupului, moment în care puteți arunca scurtatura folderului în grup.

De asemenea, puteți trage și arunca comenzi rapide în fișiere în panoul Comenzi rapide, făcând din aceasta o modalitate excelentă de a grupa toate lucrările într-un singur panou.

Nu puteți adăuga adrese URL direct dintr-un browser, dar puteți crea o scurtătură pentru o adresă URL într-un folder și apoi glisați-o la fel ca un fișier. Când faceți clic pe scurtătură, se va deschide în browserul dvs. implicit, la fel ca orice alt link. Aceasta înseamnă că dacă aveți o adresă URL pentru un grup Office 365, puteți să o adăugați în panoul de comenzi rapide.

După ce ați configurat panoul de comandă rapidă așa cum doriți, îl puteți utiliza în loc de panoul implicit de navigare. Outlook se va deschide cu orice panou pe care l-ați deschis atunci când ați închis Outlook, deci nu trebuie să vă întoarceți niciodată în panoul de navigare decât dacă doriți.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(3 din 15 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?