Situatie
Printre ultimile update-uri pe care Microsoft le-a facut in Offiice 365, se regaseste si posibilitatea de a crea formulare in PowerApps pentru liste din Sharepoint pentru adaugare elemente noi, editare sau vizualizare elemente deja existente. Aceasta functie este compatibila cu listele ce au setata exeperienta de navigare pe Modern Experience.
Solutie
Astfel pentru a configura lista sa foloseasca formulare din PowerApps vom merge pe butonul PowerApps din partea de sus a listei si vom alege Customize Forms
se va deschide o noua pagina in PowerApps Studio (Web) unde va incepe crearea aplicatiei; dupa finalizarea procesului vom avea fereasta in care putem edita si personaliza formularele in functie de cerinte.
Dupa ce am facut toate modificarile necesare vom salva aplicatia in cazul in care ultimile modificari nu au fost salvate automat
si vom alege Back to SharePoint.
Astfel formularele vor fi salvate iar in momentul in care vom selecta New sau, vom selecta un element pentru vizualizare sau editare se va deschide un formular in aceeasi pagina ca in exemplul de mai jos:
Leave A Comment?