Situatie
De curand cei de la Microsoft au integrat in subscriptiile Office 365 Enterprise, Business Premium si Essentials si softul PowerApps care ne permite sa creăm aplicatii business web si mobile fara cunostinte de programare.
Astfel, in urmatorul exemplu vom afla cum putem crea o aplicatie atasata unei liste din Sharepoint cu ajutorul careia vom putea vizualiza elemetele dintr-o lista si adauga altele noi.
Solutie
Mai intai accesam lista din Sharepoint pentru care dorim sa cream aplicatia.
Selectam PowerApps si alegem Create an app.
Dam o denumire aplicatiei si alegem Create.
Asteptam sa se creeze legaturile si aplicatia.
Dupa ce se va finaliza procesul ne va aparea pagina interfata din care putem edita si personaliza aplicatia.
Vom observa ca avem implicit 3 ecrane cu functii specifice, unul pentru rasfoire elemente, unul pentru vizualizare element si unul pentru editare element.
Le editam si le adaptam cerintelor noastre sau mai adaugam ecrane din tab-ul Home>New Screen in cazul care avem nevoie, apoi, din tab-ul File, inainte de a salva, din App Settings putem schimba iconita, numele, dimensiunea ecranului sau orientarea.
Pentru a salva alegem Save as si specificam unde dorim, si anume daca in Cloud sau pe calculator.
Leave A Comment?