Cum să facem debug la o imprimantă aflată în rețea

Configurare noua (How To)

Situatie

Se dă următoarea situație: o infrastructură corporate în care avem imprimantele în rețea.

Ce facem în momentul în care pe imprimante nu se mai trimit job-uri și imprimantele nu mai pot printa?

Mai departe vom vedea cum putem rezolva acest lucru.

Solutie

Pasi de urmat

În primul rănd trebuie să ne logăm pe domeniul care ține si serverul de printing.
După ce accesăm serverul RDP, ne ducem în Server Manager la Tools si deschidem “Print Management”.

După ce deschidem fereastra de print management, ne ducem pe imprimanta în cauză și deschidem Printer Queue.

După ce ni se deschide fereastra de queue, găsim job-ul în cauză care creează Spooling-ul și îi dăm cancel.
După ce realizăm acest lucru, toate celelalte job-uri vor rula în mod normal. Acest lucru se întâmplă deoarece imprimantele au o memorie cache limitată și dacă un document este mai mare decât memoria disponibilă pentru job-ul în cauză, apare acest fenomen.

Este destul de ușor si nu necesită un timp mare de intervenție.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(11 din 22 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?