Cum sa faci backup la emailuri in Microsoft Outlook

Configurare noua (How To)

Situatie

Mereu este bine sa aveti o copie de siguranta a e-mailurilor dumneavoastra. Iata cum puteti face backup la e-mailuri in Microsoft Outlook:

  • Selectati ,,File’’ si de aici optiunea Import/Export din Open & Export

  • Faceti click pe “Export To A File” si mai departe dati click pe next.

  • Din fereastra urmatoare selectati “Outlook Data File” si dati next pentru a continua.

  • Puteti selecta un folder individual sau daca doriti sa faceti o copie de rezerva a tuturor emailurilor dumneavoastra, faceti click pe numele casutei de email si asigurati-va ca aveti bifat “Include Subfolders”.

  • In mod implicit fisierul dumneavoastra va fi numit “backup.pst” si va fi salvat in folderul Microsoft Outlook din Windows. Cand ati terminat dati click pe Finish. Procesul poate dura de la cateva minute la cateva ore in functie de volumul de emailuri.

Solutie

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(15 din 28 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?