Situatie
Zoom oferă o modalitate de a genera rapoarte de ședințe ale reuniunilor anterioare. Aceste rapoarte pot conține informații specifice despre participanți, precum și rezultate din întrebările de sondaj. Iată cum puteți genera rapoarte de întâlnire în Zoom.
Înainte de a începe, există câteva cerințe pentru generarea de rapoarte. În primul rând, această caracteristică este disponibilă numai pentru utilizatorii autorizați, așa că ai nevoie de un cont plătit. În continuare, înregistrarea și / sau scrutinul participanților trebuie să fi fost anterior activate în cadrul ședinței pentru care doriți să generați un raport. În cele din urmă, trebuia să fii gazda reuniunii sau să fi avut permisiunile raportului de utilizare pentru a genera și vizualiza raportul.
O ultimă notă importantă: rapoartele sunt șterse după 30 de zile. Întâmplător, aceasta se întâmplă să fie și durata în care ședințele sunt eliminate din fila „Întâlniri anterioare”. Asigurați-vă că colectați raportul imediat după încheierea unei reuniuni, astfel încât să nu pierdeți date importante.
Solutie
Generați și vizualizați rapoartele de întâlnire
Pentru a genera rapoarte de întâlnire, conectați-vă la contul dvs. pe portalul web Zoom, selectați „Managementul contului” din grupul „Admin” din panoul din stânga, apoi faceți clic pe „Rapoarte”.
Acum vă aflați în fila „Rapoarte de utilizare”. Aici, selectați „Întâlnire” din lista de opțiuni.
Acum, vă aflați în fila „Raport de întâlnire”. Selectați tipul de raport pe care doriți să îl generați (Raport de înregistrare sau Raport de sondaj) și introduceți un interval de date pentru a vizualiza reuniunile care au avut loc în acel moment. Odată gata, selectați „Căutare”.
Va apărea o listă de întâlniri anterioare ținute în intervalul de timp selectat. Selectați „Genera” lângă întâlnirea pentru care doriți să generați un raport.
Zoom va genera acum un raport de întâlnire. După ce este gata, selectați „Descărcați”.
Raportul se va descărca acum ca fișier .csv.
Informații conținute în rapoarte
Rapoartele de întâlnire Zoom conțin câteva informații destul de utile despre participanți. Iată ce vă puteți aștepta în fiecare raport.
Rapoarte de înregistrare
Rapoartele de înregistrare conțin următoarele informații pentru participanți:
Numele și prenumele
Adresa de email
Data și ora înregistrării lor
Starea de aprobare
Rapoarte de votare
- Rapoartele de scrutin conțin următoarele informații pentru participanți:
Nume de utilizator
Adresa de email
Data și ora la care au depus răspunsul lor
Întrebarea sondajului și răspunsul lor
Aceste rapoarte conțin date valoroase despre participanți și pot fi utilizate, de exemplu, pentru a ține evidența celor care au participat la întâlniri specifice (cum ar fi apelul de apeluri pentru cursuri online organizate prin Zoom). Asigurați-vă că colectați toate datele în perioada alocată.
Leave A Comment?