Situatie
Imprimantele sunt o prezență familiară în case și birouri. Pentru a putea să tipărești ceva cu imprimanta ta, trebuie mai întâi să o conectezi la calculatorul tău și să o instalezi. Cea mai comună metodă de a face acest lucru este prin intermediul unui cablu USB.
Solutie
În Windows 10, adăugarea unei imprimante locale înseamnă, de multe ori, simpla conectare a imprimantei la un port USB de pe PC-ul tău și apoi pornirea imprimantei. Pentru a vedea dacă s-a instalat corect, ori pentru a instala o imprimantă locală folosind un port paralel, deschide aplicația Setări. O metodă rapidă de a face acest lucru este să apeși pe pictograma Setări din Meniul Start.
În aplicația Setări, deschide secțiunea Dispozitive. Poți să observi că subtitlul spune “Bluetooth, imprimante, mouse”. Partea care ne interesează pe noi este cea de imprimante.
În continuare, selectează Imprimante și scanere în partea stângă a ferestrei și uită-te după secțiunea cu același nume din dreapta. Acolo vezi imprimantele care sunt deja instalate de Windows 10. Unele dintre ele sunt imprimante virtuale, precum convertoare software în formatul PDF, sau aplicații de captură de ecran precum Snagit.
Acum există două posibilități:
- Imprimanta pe care ai conectat-o la calculator a fost deja instalată de Windows 10, sau
- Imprimanta pe care ai conectat-o nu a fost deja instalată
Dacă te afli în prima situație, atunci ai terminat: mergi mai departe și începe să îți folosești imprimanta. Dacă te afli în cea de-a doua situație, nu vezi imprimanta afișată în listă. Pornește-o și apoi apasă pe butonul “Adăugați o imprimantă sau un scaner”.
Windows 10 începe să caute după imprimante și scanere și afișează tot ce găsește într-o listă dedesubt. Dacă îți găsește imprimanta locală, apasă pe ea.
Apoi, apasă pe butonul “Adăugare dispozitiv”.
Dacă PC-ul tău cu Windows 10 nu detectează imprimanta locală, apasă pe legătura rapidă care spune “Imprimanta pe care o doresc nu se află în listă”.
Windows 10 deschide un expert de instalare numit “Adăugare imprimantă”. Aici ai câteva opțiuni diferite. Ele includ opțiuni pentru adăugarea de imprimante de rețea, precum și de imprimante locale. Cum tu vrei să instalezi o imprimantă locală, alege opțiunea care spune:
- “Imprimanta mea este ceva mai veche. Doresc ajutor pentru a o găsi.”
- “Adăugați o imprimantă locală sau o imprimantă de rețea cu setări manuale”
Iti recomand să o alegi pe prima și să lași expertul de instalare să caute imprimanta. Apoi, urmează instrucțiunile expertului pentru a configura imprimanta.
Dacă PC-ul tău tot nu detectează imprimanta, ar trebui să încerci și opțiunea care te lasă să alegi setările manual. Totuși, înainte de a face acest lucru, ai grijă să citești documentația imprimantei, deoarece trebuie să specifici manual detaliile despre ea.
Urmează instrucțiunile expertului de instalare și introdu detaliile care îți sunt solicitate.
Cum instalezi o imprimantă locală pe calculatorul tău cu Windows 7, folosind expertul de instalare din sistemul de operare
În Windows 7, pentru a instala o imprimantă locală, conecteaz-o la unul dintre porturile USB disponibile și așteaptă puțin. Imprimanta ar trebui să fie detectată și instalată automat de către sistemul de operare.
Pentru a vedea dacă imprimanta a fost instalată automat, folosește Panoul de control. Deschide Meniul Start și apoi dă clic pe scurtătura Panou de control.
În Panoul de control, deschide “Hardware și dispozitive” și apoi dă clic pe “Dispozitive și imprimante”.
Dacă imprimanta ta a fost instalată automat de Windows 7, ea ar trebui să fie afișată în secțiunea Imprimante și faxuri.
Dacă imprimanta nu a fost identificată și configurată automat de către calculatorul tău cu Windows 7, dă clic pe butonul “Adăugare imprimantă” din partea de sus a ferestrei.
Apoi apasă pe butonul “Adăugare imprimantă locală” și introdu manual setările de configurare ale imprimantei, așa cum sunt ele detaliate în documentația ei.
Urmează instrucțiunile expertului de instalare, introdu detaliile care îți sunt solicitate și totul ar trebui să fie OK.
Leave A Comment?