Cum sa introduci o tabela in OpenOffice Writer Data 02/06/2015 Autor Filip R Categorie Configurare program, Aplicatii specifice, Stații de lucru -2 795 Configurare noua (How To) SituatieOpenOffice este alternativa gratuita la suita Microsoft Office. Acest tutorial va arata cum sa introduceti un tabel in OpenOffice Writer Solutie Pasi de urmat Se da click pe tab-ul Table In meniul nou aparut se da click pe Insert Se da click pe Table Se da un nume tabelului, se alege numarul de coloane(columns) si de randuri(rows) si se apasa ok Tip solutiePermanent Voteaza Up Down (9 din 20 persoane apreciaza acest articol) ShareTweetShare Despre Autor Filip R Solutii Asemanatoare Migrare VM pe un alt disk Proxmox (GUI) -3 Ghid depanare hardware pentru GPU 2 Cum vizualizam ora pe desktop in stilul Windows 98 6 How to download FortiClient VPN Offline Installer -2 Conectarea la un fișier partajat pe o rețea locală 3 Crearea și partajarea unui fișier pe o rețea locală -3 Leave A Comment? × Cancel Reply Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment. × four = 36
Leave A Comment?