Cum sa introduci o tabela in OpenOffice Writer Data 02/06/2015 Autor Filip R Categorie Configurare program, Aplicatii specifice, Stații de lucru -9 1017 Configurare noua (How To) SituatieOpenOffice este alternativa gratuita la suita Microsoft Office. Acest tutorial va arata cum sa introduceti un tabel in OpenOffice Writer Solutie Pasi de urmat Se da click pe tab-ul Table In meniul nou aparut se da click pe Insert Se da click pe Table Se da un nume tabelului, se alege numarul de coloane(columns) si de randuri(rows) si se apasa ok Tip solutiePermanent Voteaza Up Down (22 din 53 persoane apreciaza acest articol) ShareTweetShare Despre Autor Filip R Solutii Asemanatoare How to clean temporary files on Windows 11 -3 Cum deschidem un RDP in full screen folosind Command Prompt in Windows 10 7 Cum deschidem fereastra Sound folosind Run in Windows 10 1 Cum pot activa modul Dark in Microsoft Office? -1 Cum pot rezolva problema cu conexiunea la retea in Windows 10? 0 Reducerea deseurilor rezultate din echipamente electronice (e-waste): corectarea software a disfunctionalitatilor butoanelor perifericelor -2 Leave A Comment? × Cancel Reply Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment. 3 + two =
Leave A Comment?