Cum sa permiti unui “user standard” sa se conecteze la o retea de Wi-Fi cand este in afara biroului

Configurare noua (How To)

Situatie

Nota : Este valabil pe Windows 7 Pro sau Enterprise, Windows 8 Pro sau Enterprise, Windows 10 Pro sau Enterprise.

Te afli in situatia in care ai un laptop ce este legat la un domeniu, cu “Standard User” ce necesita parola de administrator de fiecare data cand te coectezi la o retea de Wi-Fi necunoscuta sau din afara biroului. Daca userul este in afara biroului si are nevoie de acces la internet,nu te poti conecta remote deoarece automat nu are conexiune si nici nu doresti sa-i comunici parola de administrator pentru a trece pasii necesari. In cazul acesta este nevoie sa urmezi pasii de mai jos :

Backup

Nu este nevoie

Solutie

Pasi de urmat

Primul pas este sa intri in Computer Management. Acest lucru se poate face prin :

Varianta 1 : Click pe Start (in taskbar) si in casuta de search tastam : Computer Management si dam click pe el;

sau

Varianta 2 : Apasam tasta Windows + R pentru a deschide casuta de Run unde tastam compmgmt.msc si dam click pe Run sau Enter

Dupa ce am intrat in Computer Management, in bara din stanga dam click pe Local Users and Groups si apoi pe Groups

1

In meniul din partea stanga dam click pe Network Configuration 

2

In fereastra deschisa dam click pe Add iar in casuta “ Enter the object names to select ” introducem userul ce foloseste laptopul dupa care dam click pe Check Names si pe OK.

In casuta ramasa dam click pe OK dupa care dam Log Off si ne logam din nou

3

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(22 din 39 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?