Situatie
Dacă nu puteți deschide fișierul Personal Folders (.pst) sau fișierul Folder Offline (.ost) ori suspectați că fișierul de date .pst sau .ost este corupt, puteți utiliza instrumentul de reparare Inbox (Scanpst.exe) pentru a diagnostica și a repara erorile din fișier. Instrumentul de reparare Inbox scanează numai fișierul .pst sau .ost, nu căsuța poștală de pe serverul care execută Microsoft Exchange. Instrumentul determină dacă structura fișierului este intactă. Dacă nu este intact, instrumentul de reparare Inbox resetează structura fișierelor și reconstruiește anteturile
Solutie
Instrumentul de reparare Inbox funcționează atât cu fișierele .pst (Personal Folders File), cat si .ost (Offline Folders File) Microsoft Office Outlook 2007 și Microsoft Office Outlook 365. Scanpst.exe este instalat când instalați Outlook. Acesta este situat in folderul: Office365 (Office 2016): C: Program Files (x86) Microsoft Office root Office16
Cum se repară erorile utilizând Scanpst.exe:
1. Ieșiți din Outlook dacă rulează.
2. Faceți dublu clic pe Scanpst.exe,
3. Dacă ați configurat Outlook pentru a solicita un profil, unealta vă va solicita unul. În lista Nume profil, faceți clic pe profilul care conține fișierul .ost pe care doriți să îl verificați.
Dacă vi se solicită să conectați sau să lucrați offline, faceți click pe Conectare.
4. Selectați opțiunile dorite.
Pentru ca instrumentul să rezolve automat discrepanțele pe care le găsește în timpul scanării, bifați caseta de validare Repair Errors (Erori de reparare). Dacă această casetă de validare este șters, instrumentul va înregistra problemele, dar nu va face corecțiile necesare.
5. Faceți click pe Begin Scan
Leave A Comment?