Cum se activeaza accesul utilizatorilor de tip guest in Microsoft Teams

Configurare noua (How To)

Situatie

Optiunea Guest Access permite echipelor din cadrul unei organizatii sa colaboreze cu persoane din extern, din alte companii. Acest lucru le permite utilizatorilor externi sa devina membri ai echipei cu drepturi aproape depline,care pot efectua apeluri, pot participa la chaturi, pot organiza intalniri si pot accesa fisiere partajate.Proprietarii echipelor pot adauga useri de tip guest in mod individual.
Pentru ca utilizatorilor externi sa li se acorde acces de tip Guest, trebuie sa aveti optiunea Guest Access activata la nivelul intregii organizatii in Teams. Aceasta optiune este activata in mod implicit, dar in caz ca este dezactivata si se vrea reactivarea acesteia, precum si modificarea unor drepturi ale userilor de tip guest, se vor parcurge pasii:

Solutie

1.Intrati in Teams admin center utilizand un cont cu drepturi de administrator

2.Apasati pe optiunea Guest access din meniul Users

3.In meniul aparut, se va apasa pe butonul On din dreptul optiunii “Allow guest access in teams

Dupa ce a fost activat accesul pentru userii externi, mai jos, in aceeasi interfata,se pot bifa si ce vor putea sa faca acestia legat de functiile de apelare, meeting-uri si mesagerie.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(1 din 8 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?