Situatie
Fie pentru călătorii de afaceri sau taxe, este posibil să fiti nevoiti să completați un formular de cheltuieli la un moment dat. Dacă nu se întâmplă să aveți o companie sau un consultant care vă oferă un șablon, puteți crea unul utilizând un șablon furnizat de Word. Depunerea unui raport de cheltuieli este o parte necesară a oricărei călătorii de afaceri. În timp ce fiecare companie ar putea avea propriile reguli de urmat în ceea ce privește rambursarea, structura generală a formularului (și a elementelor din acesta) va rămâne destul de consistentă indiferent unde vă aflați.
Dacă completați un formular de cheltuieli pentru compania dvs., aflați mai întâi dacă au îndrumări pe care trebuie să le urmați sau un șablon pe care ar trebui să-l utilizați. Dacă aveți nevoie să creați propriul cont de cheltuieli, Word oferă un șablon destul de frumos pentru a începe.
Solutie
Pasi de urmat
Apăsați “Enter” pentru a afișa șablonul disponibil și apoi faceți clic pe rezultat. Va apărea o nouă fereastră, care vă va oferi numele și descrierea șablonului împreună cu o previzualizare a șablonului. Faceți click pe “Create”.
Se va afișa noul șablon – formular de cheltuieli. Aruncați o privire și editați piesele necesare. Asigurați-vă că culorile și tipografia corespund orientărilor vizuale ale companiei.
După ce ați făcut modificările corespunzătoare, puteți salva șablonul până când sunteți gata să vă urmăriți cheltuielile. Este probabil o idee bună să înregistrați totul în timp ce mergeți în loc să așteptați până când călătoria se termină și faceți totul imediat, deoarece este ușor să uitați ceva pe care l-ați achiziționat cu câteva zile înainte.
Iată cele mai obișnuite elemente de cheltuieli pe care oamenii le urmăresc:
– Hotel
– Transport (Aceasta include bilete de avion, transport public si taxe de închiriere)
– Combustibil
– Masa
– Telefon (Multe companii solicită să achiziționați o cartelă SIM pentru comunicații locale, în timp ce pentru altele ar putea fi ok plata tarifelor de roaming)
– Divertisment
– Diverse
Ca regulă de bună practică, este întotdeauna mai bine să obțineți aprobarea prealabilă a cheltuielilor înainte de călătorie, pentru a evita orice conflict privind rambursarea după ce ați cheltuit deja banii.
Asigurați-vă că țineți pasul cu toate chitanțele, documentați toate cheltuielile dvs. si completați raportul de cheltuieli.
Leave A Comment?