Cum se filtreaza datele dintr-o coloana sau un tabel in Excel?

Configurare noua (How To)

Situatie

Utilizați un filtru în Excel pentru a afișa datele dorite și ascundeți restul. Odată ce se filtrează datele într-o gamă de celule sau tabel, puteți reaplica un filtru pentru a obține rezultate actualizate sau pentru a șterge un filtru pentru a reda toate datele.

Solutie

Utilizați filtre pentru a ascunde temporar unele date dintr-un tabel, astfel încât să vă puteți concentra pe datele pe care doriți să le vedeți.

Filtrați o serie de date

  1.  Selectați orice celulă din interval
  2.  Selectați Data > Filter

3. Selectați săgeata antetului coloanei

4. Selectați Text Filters sau Number Filters, apoi selectați o comparație, ca Between

5. Introduceți criteriile de filtrare și selectați OK

Filtrați datele într-un tabel

  • Când puneți datele într-un tabel, comenzile filtrului sunt adăugate automat la antetele tabelului

  1. Selectați săgeata antetului coloanei pentru coloana pe care doriți să o filtrați.
  2. Debifați (Select All) și selectați casetele pe care doriți să le afișați.

Tip solutie

Permanent
Etichetare:

Voteaza

(9 din 24 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?