Cum se resetează Microsoft OneDrive pe Windows 10 pentru a remedia problemele de sincronizare

Configurare noua (How To)

Situatie

OneDrive se sincronizează cu dispozitivul dvs. Windows 10 pentru a face o copie de rezervă a fișierelor în cloud, dar uneori pot apărea unele probleme care împiedică sincronizarea să funcționeze corect. Resetarea OneDrive ar putea rezolva potențial aceste probleme.

Ce se întâmplă când resetați OneDrive?
OneDrive este minunat, dar nu este perfect. Deși nu este o întâmplare obișnuită, poate fi necesar să resetați ocazional OneDrive un Windows 10 pentru a remedia problemele de sincronizare. Dar, înainte de a reseta OneDrive, este bine să știți ce se întâmplă de fapt atunci când faceți acest lucru.

Cel mai important, nu veți pierde date când resetați OneDrive. Toate fișierele stocate local pe computerul dvs. vor rămâne pe computerul dvs. și toate fișierele stocate în OneDrive vor rămâne în OneDrive.

Totuși, ceea ce se întâmplă este că orice conexiuni existente vor fi deconectate – întregul punct al resetării este deconectarea și reconectarea. De asemenea, dacă ați selectat doar anumite foldere pentru a face backup pentru OneDrive, va trebui să refaceți aceste setări atunci când vă reconectați la OneDrive. OneDrive nu își va aminti setările anterioare.

Încercați mai întâi să reporniți OneDrive
Repornirea OneDrive poate rezolva orice problemă de conexiune care face ca OneDrive să nu se sincronizeze corect. Pentru a reporni OneDrive, faceți clic dreapta pe pictograma OneDrive din bara de sistem a desktopului, apoi faceți clic pe „Închide OneDrive” din meniu.

  • Va apărea o fereastră de notificare care vă întreabă dacă sunteți sigur că doriți să închideți OneDrive. Faceți clic pe butonul „Închideți OneDrive” pentru a confirma.
  • Odată selectat, OneDrive se va închide și pictograma acestuia va dispărea din tava de sistem. Acum trebuie să îl lansați din nou. Pentru aceasta, tastați „OneDrive” în caseta de căutare Windows și apoi alegeți aplicația „OneDrive” din rezultatele căutării.
  • OneDrive va reporni acum și, dacă totul merge bine, va începe din nou sincronizarea corectă. Dacă nu, este posibil să aveți nevoie de o resetare completă.

Cum se resetează Microsoft OneDrive
Pentru a reseta OneDrive pe computerul dvs. Windows 10, deschideți aplicația Run apăsând Windows + R. De asemenea, puteți utiliza Linia de comandă pentru acest proces, dacă preferați.

  • Apoi, va trebui să introduceți calea fișierului fișierului executabil OneDrive, urmat de / reset, în caseta de text a aplicației Run. Calea fișierului fișierului .exe poate diferi din diverse motive, dar este de obicei una dintre comenzile de mai jos. Puteți încerca aceste comenzi.
  • Dacă comanda este corectă, OneDrive va reseta. Dacă comanda pe care o introduceți conține o cale incorectă a fișierului, primiți pur și simplu un mesaj de eroare – nu se mai întâmplă nimic. Continuați să încercați până când o găsiți pe cea corectă.

Desigur, dacă nu vă place să ghiciți, puteți localiza fișierul onedrive.exe în File Explorer, notați calea fișierului și executați comanda:

%localappdata%\Microsoft\OneDrive\onedrive.exe /reset
C:\Program Files\Microsoft OneDrive\onedrive.exe /reset
C:\Program Files (x86)\Microsoft OneDrive\onedrive.exe /reset
  • După ce ați introdus comanda, apăsați tasta Enter sau faceți click pe „OK”.
  • Acum va trebui să reporniți OneDrive. Tastați „OneDrive” în bara de căutare Windows și apoi faceți clic pe „OneDrive” din rezultatele căutării.

OneDrive se va deschide acum și va începe sincronizarea automată a fișierelor și folderelor. Din nou, dacă anterior i-ați spus OneDrive să sincronizeze numai anumite fișiere și foldere, va trebui să refaceți aceste setări.

Solutie

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(3 din 11 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?