Cum se rezolvă Event Viewer not Working în Windows 10-11

Configurare noua (How To)

Situatie

Solutie

Există diferite tipuri de evenimente: informații, avertismente, eroare și jurnal de securitate. Indiferent, toate îndeplinesc aceste funcții în Vizualizatorul de evenimente Windows, în afară de accesul la vizualizarea personalizată la activitățile de pe computer:

  • Permite accesul și gestionarea jurnalelor de evenimente ale sistemului , erorile și alte informații despre sistem.
  • Ajută la depanarea problemelor sistemului
  • Oferă monitorizare în timp real a sănătății și performanței sistemului
  • Vizualizatorul de evenimente ajută, de asemenea, utilizatorii să monitorizeze și să analizeze securitatea sistemului în cazul unor încălcări de securitate

În plus, este posibil să întâmpinați unele dintre aceste erori: Serviciul Jurnal de evenimente nu este disponibil. Verificați dacă serviciul rulează ; Acces interzis. Nu aveți suficiente privilegii pentru a accesa jurnalul de evenimente ; Eroare 1079. etc.

Acum că știți ce face Vizualizatorul de evenimente și câteva motive potențiale pentru care este posibil să nu funcționeze așa cum este menționat mai sus, să trecem la remedieri.

Câteva probleme comune și proeminente care cauzează probleme în Event Viewer sunt:

  • Probleme cu serviciile de vizualizare a evenimentelor – Dacă servicii precum Jurnalul de evenimente, Programatorul de activități și Calendarul de evenimente Windows nu funcționează, poate afecta categoriile de evenimente. Cu toate acestea, repornirea serviciilor ar trebui să restabilească funcționalitatea.
  • Depanarea ID de eveniment – ​​Ar trebui să știți despre ID-urile de eveniment standard, cum ar fi 6008 (închidere neașteptată ), 7031 (încetarea serviciului) și 10016 (problemă de permisiuni DCOM), deoarece oferă informații valoroase pentru depanarea erorilor de sistem și identificarea cauzelor subiacente.
  • Probleme de permisiuni cu Vizualizatorul de evenimente – Problemele de permisiuni de acces pot împiedica Vizualizatorul de evenimente să funcționeze corect. Pentru a le rezolva, acordați permisiunile necesare prin Politica de securitate locală sau panoul de control.
  • Coruperea fișierelor de sistem – Dacă fișierele jurnal devin corupte, este posibil să nu se deschidă sau să nu afișeze corect evenimentele. Prin urmare, acest lucru va duce la funcționarea defectuoasă a Vizualizatorului de evenimente.
  • Eșecuri hardware – Probleme precum dispozitivele de stocare defecte pot avea un impact negativ asupra performanței Vizualizatorului de evenimente.

Înainte de orice altceva, vă rugăm să încercați aceste verificări preliminare:

  • Efectuați o pornire curată pentru a identifica orice conflicte software care ar putea cauza evenimentul de eroare.
  • Rulați instrumentul de diagnosticare a memoriei Windows pentru a verifica eventualele probleme hardware.
  • Efectuați o actualizare Windows pentru a remedia evenimentele critice.
  • Ștergeți fișierele jurnal vechi din Vizualizatorul de evenimente pentru  a elibera spațiu pentru înregistrarea evenimentelor noi .
  • Asigurați-vă că rulați utilitarul Verificare disc pentru a remedia orice erori de disc care determină această problemă.
  • Luați în considerare pornirea în modul Safe pentru a izola aplicația Event Viewer.
  • Luați în considerare rularea scanărilor SFC și DISM pentru a exclude posibilitatea coruperii fișierelor de sistem.

Dacă nu reușesc să rezolve problema, încercați următoarele modificări.

1. Reporniți serviciul Windows Event Log

  1. Apăsați tastele WindowsR pentru a deschide Run . Tastați services.msc în caseta de dialog de comandă și apăsați Enter.
  2. Faceți click dreapta pe serviciul Windows Event Log și selectați Restart .
  3. Acum, închideți fereastra snap-in Servicii și relansați Event Viewer pentru a vedea dacă problema este rezolvată.

2. Creați un nou cont de utilizator

  1. Apăsați tastele WindowsI pentru a deschide aplicația Setări
  2. Navigați la Conturi și faceți clic pe Alți utilizatori
  3. Apoi, faceți clic pe Adăugați cont 
  4. În fereastra contului Microsoft, faceți click pe Nu am informațiile de conectare ale acestei persoane și urmați instrucțiunile de pe ecran pentru a crea un nou cont de utilizator.

După ce ați creat un nou cont de utilizator , conectați-vă cu datele de conectare și verificați dacă problema persistă.

3. Examinați setările de securitate pentru jurnal

  1. Deschideți File Explorer și navigați la această cale:C:\Windows\System32\winevt\Logs
  2. Faceți click dreapta pe folder și selectați Proprietăți
  3. Accesați fila Securitate . Verificați permisiunile pentru utilizatorii/grupurile necesare.
  4. Dacă lipsesc permisiunile necesare, faceți click pe Editare, apoi faceți click pe Adăugare în fereastra Permisiuni pentru a adăuga utilizatori/grupuri.
  5. Acum, configurați permisiunile corespunzătoare pentru utilizatorii/grupurile adăugate.
  6. Faceți click pe Aplicare și OK pentru a salva modificările.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(5 din 9 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?