Situatie
Dupa update la driverele placii video (Intel(R) HD Graphics 520) sau update la Windows display-ul are o problema de afisare.
Simptome
Dupa revenirea din sleep, ecranul arata ca mai jos
Solutie
Pasi de urmat
Roll back la driverul placii video
Din Device Manager dam click dreapta pe placa video din Display adapters cu numele Intel(R) HD Graphics 520 si apoi Properties si tabul Driver. Daca butonul “Roll Back Driver” apare ca in fereastra de mai jos (dezactivat), trecem la pasul 2.
Daca este activ, dam click pe butonul Roll Back Driver, alegem motivul pentru rollback si sistemul va dezinstala driverul actual si va instala o versiune anterioara a driverului.
Cauza posibila a dezactivarii butonului “Roll Back Driver” poate fi ca driverul a fost instalat prin Windows Update sau a fost instalat implicit ultima versiune a driverului si sistemul nu poate intoarce la o versiune mai veche.
Daca nici o versiune anterioara a driverului nu rezolva problema, urmati solutia de la pasul 2.
Instalare versiune mai veche a driverului placii video
In acest caz trebuie sa descarcam de pe situl oficial de suport Dell o versiune de driver mai veche.
Dupa ce identificam tipul laptopului si alegem sistemul de operare, ne sunt afisate driverele disponibile
Dam click pe Older versions si in functie de informatiile prezente in fereastra Properties a placii video (in tabul Driver avem data 13.08.2017 si versiunea 22.20.16.4771) cautam o versiune mai veche:
In acest caz alegem cea mai veche versiune, 20.19.15.4531 din 21.11.2016.
Dupa downloadare si instalare va trebui sa faceti un reboot al sistemului.
Displayul va functiona apoi in parametri, chiar si dupa revenirea din sleep a statiei.
Leave A Comment?