Eliminare licenta Office asignata pe calculator

Configurare noua (How To)

Situatie

Pe un calculator exista o versiune de Office care nu este activata sau a carei licenta a expirat. Aceasta versiune se dezinstaleaza si se instaleaza o versiune mai noua, licentiata. Problema apare dupa instalare, cand noul produs este in conflict cu vechea licenta expirata.

Solutie

Pasi de urmat

Se deschide cmd cu drepturi de administrator.

Se scrie comanda: cscript “%ProgramFiles%\Microsoft Office\Office16\ospp.vbs” /dstatus

Daca nu ruleaza, se incearca: cscript: “%ProgramFiles(x86)%\Microsoft Office\Office16\ospp.vbs” /dstatus

Aceste comenzi sunt valabile pentru Office 2016. Pentru Office 2010/2013 se inlocuieste “Office16” cu “Office14” sau “Office15”.

Aceasta comanda se foloseste pentru a identifica ultimele 5 caractere din licenta.

Dupa identificarea caracterelor, se ruleaza comanda: cscript “%ProgramFiles%\Microsoft Office\Office16\ospp.vbs” /unpkey:DRTFM

Daca nu functioneaza, se incearca: cscript “%ProgramFiles(x86)%\Microsoft Office\Office16\ospp.vbs” /unpkey:DRTFM

Pentru Office 2010/2013 se inlocuieste “Office16” cu “Office14” sau “Office15”.

“DRTFM” se inlocuieste cu cele 5 caractere care corespund licentei de pe calculatorul respectiv.

Acum pachetul Office nu mai intampina conflict de licente si este activat corespunzator.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(9 din 16 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?