Situatie
Pe o statie de lucru pot exista silmultan mai multi useri cu drepturi de administrator. Eliminarea drepturilor administrative ale utilizatorilor se poate face prin mai multe metode.
Solutie
Folosind Command Prompt
-
- In bara de start cautam “cmd” si il deschidem cu drepturi de administrator.
- Tastam comanda ‘ net localgroup administrators ‘ pentru a identifica utilizatorii cu drepturi de administrator.
- Se tasteaza comanda ‘ net localgroup administrators nume_utilizator /delete ‘ pentru a elimina din grupul de administrator utilizatorul dorit (in comanda se inlocuieste nume_utilizator).
Folosind utilitarul Local Users and Groups
-
- In bara de start cautam “lusrmgr.msc” si deschidem cu drepturi de administrator
- In fereastra deschisa, accesam folder-ul Groups si deschidem grupul Administrators.
- In fereastra deschisa, identificam toti utilizatorii cu drepturi administrative si putem elimina pe cine dorim selectandu-l si apasand butonul Remove.
Folosind Control Panel
-
- Deschidem Control Panel si accesam ‘User Accounts’
- Accesam ‘ Manage User Accounts ‘
- Apare lista utilizatorilor si grupurile din care fac parte
- Se selecteaza utilizatorul dorit si se deschide ‘ Properties ’
- In fereastra deschisa, se acceseaza tab-ul ‘ Group Membership ‘ si se selecteaza ‘ Standard user ‘. Se apasa butonul Apply si apoi OK.
Leave A Comment?